אמרסון: "בנבחרת אני מרגיש חשוב". מנצ'יני: "המגרש היה נוראי"

אמרסון | JANEK SKARZYNSKI / Contributor

המגן שהשלים 90 דקות ב-0:0 של איטליה בפולין התייחס למעמדו בצ'לסי: "אני לא מרוצה מהדרך בה הדברים מתנהלים". על רוברט לבנדובסקי: "לעצור אותו - זו הייתה המטרה". מאמנו התלונן: "קשה לשחק ככה כדורגל"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

נבחרת איטליה הייתה טובה יותר אמש (ראשון) מנבחרת פולין, אך לא הצליחה למצוא את הרשת והסתפקה ב-0:0 שהעלה אותה לפסגת הבית עם חמש נקודות לאחר שלושה מחזורים. ביום רביעי, החבורה של המאמן רוברטו מנצ'יני תארח את נבחרת הולנד, אותה היא ניצחה באמסטרדם בחודש שעבר, כשכל תוצאה פרט לניצחון עלולה לעלות לה בפסגה וזאת מכיוון שהולנד ופולין ניצבת מתחתיה עם ארבע נקודות כל אחת.

מי שהשלים 90 דקות במשחק שנערך בפולין הוא אמרסון, שלא נכלל העונה בסגל באף משחק ליגה של צ'לסי ונשמע לא מרוצה. "הייתי מאושר לגלות שאני בהרכב הפותח, אבל ממש לא הופתעתי. יש עומס של משחקים וידעתי שעליי להיות מוכן. בצ'לסי הדברים לא מתנהלים כרגע כפי שהייתי רוצה. מה אני יכול לעשות? להמשיך לעבוד קשה. הגעתי לנבחרת ועשיתי סוויץ' בראש. פה, בנבחרת, אני מרגיש שאני חלק חשוב".

על ההתמודדות מול שחקן התקפה ברמתו של רוברט לבנדובסקי: "כשאתה בתור שחקן הגנה מתמודד מול חלוץ בלבל הכי גבוה, זו מטרה שאתה מציב לעצמך לפני המשחק. היה חשוב מאוד עבורי ועבור כל הקבוצה להצליח לעצור את לבנדובסקי, שהוא שחקן ברמה הכי גבוהה. אני שמח שלא ספגנו וחושב שזה ראוי להערכה. מן העבר השני, אני חושב שעשו עליי פנדל, אבל השופט לא ראה. הייתה לי גם הזדמנות להבקיע, אבל לצערי לא הייתי מספיק מדויק".

המאמן רוברטו מנצ'יני החמיא לחניכיו בסיום והסביר מה גרם לאיבוד הנקודות: "היו לנו הזדמנויות רבות להבקיע, במיוחד במחצית הראשונה, אבל אני חושב שנענשנו בגלל המצב האיום של כר הדשא. מלבד התוצאה, שאינה חיובית, הביצועים של הבחורים היו מאוד טובים. שלטנו במשחק, אך המגרש היה נוראי, שזה לא פשוט עבור שחקנים איכותיים כמו שיש לנו. הכדור קפץ בצורה לא תקינה, זה היה מאוד קשה לשחק ככה כדורגל. תקפנו עד הרגע האחרון, הגענו למצבים ממשיים ועשינו כמיטב יכולתנו. היינו צריכים להבקיע לפחות שער או שניים במחצית הראשונה, אבל זה הכדורגל וזה יכול לקרות".

רוברטו מנצ'יני | Claudio Villa / Stringer

על ההחלטה לפתוח עם אנדראה בלוטי בהתקפה ולהשאיר את צ'ירו אימובילה על הספסל: "חשבתי שזו הבחירה הנכונה עבור הנבחרת. בלוטי היה טוב מאוד. יש לנו שלושה משחקים במהלך הפגרה הזו ויש לי שלושה חלוצים טובים מאוד בסגל". על כך שהמשחק נערך לעיני קהל אמר מנצ'יני בקצרה: "זה היה פשוט נפלא לשחק שוב מול אוהדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי