רק 0:0 בין צרפת לפורטוגל, גם איטליה ופולין לא כבשו

אלופת אירופה ואלופת העולם לא הצליחו לעלות על לוח התוצאות בשחזור גמר היורו. האזורי עצרו את רוברט לבנדובסקי ועלו לראש הבית. סקוטלנד "הצילה" את ישראל לאחר 0:1 על סלובקיה

(גודל טקסט)

במקביל למשחק של ישראל נגד צ'כיה, נערכו שבעה משחקים נוספים שנעלו את המחזור השלישי של ליגת האומות, כשבמוקד שחזור גמר היורו בין צרפת לפורטוגל שהסתיים בתיקו 0:0 מאכזב, בעוד גם המפגש של איטליה נגד פולין נגמר בתוצאה זהה. וגם: דנמרק הביסה 0:3 את איסלנד ובבית הישראלי סקוטלנד, מינפה את המומנטום מחצי גמר פלייאוף היורו וניצחה 0:1 את סלובקיה.

צרפת – פורטוגל 0:0

שתי המושלמות של בית ג' בדרג A של ליגת האומות נפגשו בסטאד דה פראנס בשחזור גמר היורו, אולם השתיים עצרו אחת את השנייה במשחק מאכזב ללא שערים. כריסטיאנו רונאלדו פתח בהרכב של אלופת אירופה והשלים 90 דקות אך כאמור לא הצליח לכבוש. למרות זאת, פורטוגל סיימה את המחזור במקום הראשון.

קיליאן אמבפה, כריסטיאנו רונאלדו | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images
קיליאן אמבפה, ברונו פרננדש, פפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

פולין – איטליה 0:0

בעקבות התיקו המאכזב של הולנד מול בוסניה, איטליה ידעה שהיא תוכל לסיים במקום הראשון בבית א' אם לא תפסיד לפולין. זה נכון שהאזורי לא הרשימו כאשר השיגו תיקו שני בשלושת המשחקים הראשונים, אך הם הצליחו לא לספוג לעצור את רוברט לבנדובסקי, אחד החלוצים הטובים בעולם. המארחת  נותרה במקום השלישי.

רוברט לבנדובסקי, לאונרדו בונוצ'י | Claudio Villa/Getty Images

סקוטלנד – סלובקיה 0:1

במקביל למשחקה של ישראל נגד צ'כיה, סקוטלנד השיגה ניצחון גדול עבורה ונשארה בפסגת הבית השני בדרג B. כזכור, רק ביום חמישי האחרון ניצחו הסקוטים את ישראל בפלייאוף העלייה ליורו 2020, והערב הם המשיכו את המומנטום נגד סלובקיה, אשר סיימה ב-1:1 דרמטי נגד ישראל במשחקה האחרון בליגת האומות.

הערב באצטדיון האמפדן פארק, הנבחרת של סטיב קלארק פעם נוספת לא הציגה יכולת מרשימה, אך שוב השיגה את מה שרצתה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, סטפן אודונל זיהה את התנועה של לינדון דייקס, הקפיץ נהדר לעבר החלוץ, שהכניע את השוער דושאן קוציאק מהאוויר בדקה ה-54. סלובקיה, בהובלתו של מארק האמשיק, נלחמה בכל כוחה על חזרה למשחק, אך לצערה היא הפסידה ונותרה במקום האחרון.

לינדון דייקס חוגג | ANDY BUCHANAN/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות

צפון אירלנד – אוסטריה 1:0

קוסובו – סלובניה 1:0

יוון – מולדובה 0:2

איסלנד – דנמרק 3:0

סרביה – הונגריה 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי