דשאן מגבה את פוגבה: הוא לא יכול להיות מרוצה במנצ'סטר יונייטד

לקראת המשחק של צרפת נגד פינלנד, המאמן תמך בקשר שהפך לשחקן ספסל תחת סולשיאר: "בקבוצה הוא בסיטואציה שונה מאשר בנבחרת והוא לא יכול לשמוח מדקות המשחק שלו ולא מהעמדה בה הוא משחק"

(גודל טקסט)

בחודשים האחרונים נראה היה שחל שינוי בגישה של פול פוגבה ובמערכת היחסים בינו לבין מנצ'סטר יונייטד. אלוף העולם הצרפתי, שלפני שנתיים הצהיר רשמית על רצונו לעזוב ולאחרונה חוזהו הוארך בשנה והוא במקביל סיפר כי הוא מרוצה במועדון, שוב ראה את היוצרות מתהפכות כאשר ירד לספסל של אולה גונאר סולשיאר בשלושת המשחקים האחרונים – ולא בפעם הראשונה העונה.

למעשה, פוגבה בן ה-27 פתח העונה בארבעה מחזורים בלבד בפרמיירליג מתוך שבעה ורק פעמיים השלים 90 דקות וגם בליגת האלופות פתח רק נגד לייפציג ועלה מהספסל נגד פריז סן ז'רמן ו מול בשאקשהיר. אם לא די בצרות, הוא גם נדבק בקורונה בפתיחת העונה ובהפסד לארסנל היה אשם בפנדל מיותר שגרם, מה שהוביל לביקורת מצד סולשיאר לאור העובדה שזו לא הפעם הראשונה בחודשים האחרונים שהוא מסבך את קבוצתו עם עבירה מטופשת ברחבה.

למרות הכל, בנבחרת צרפת מעמדו די יציב וכעת גם מאמנו בטריקולור, דידייה דשאן, יצא להגנתו: "אני מכיר היטב את פול והוא מכיר אותנו, את כל הסגל. בקבוצה הוא מוצא את עצמו בסיטואציה שונה, וברור שהוא לא יכול להיות מרוצה במצב הקיים – לא מבחינת עמדה ולא מבחינת דקות משחק", טען המאמן ולא התעלם מכך שבמשחקים נגד ארסנל ואברטון הוא התבקש לשחק באגף שמאל.

פול פוגבה משוחח עם דשאן
פוגבה. דשאן מעניק לו גיבוי מלא בנבחרת | FRANCK FIFE/POOL/AFP via Getty Images

"זה נכון שפול לא בשיאו, הוא סבל מפציעות וגם מקורונה שהשפיעה עליו וכעת עליו לחזור לקצב, אבל בנבחרת בחודש שעבר הוא שיחק טוב מאוד ושמר על יציבות למרות שחסרות לו דקות משחק ואי אפשר לומר שהוא פורח בקבוצתו", הוסיף המאמן לקראת משחק הידידות של צרפת מחר נגד פינלנד (רביעי, 22:10)

שחקן נוסף שדשאן התייחס אליו בקצרה הוא חלוץ ברצלונה, אנטואן גריזמן שנראה כמי שהלך לאיבוד בקטלוניה מאז עבר מאתלטיקו מדריד לפני שנה תמורת 120 מיליון יורו: "אין לי ספק לגבי היכולות שלו והפוטנציאל שלו, אבל זה ברור ששחקן בסיטואציה שלו ייכנס להלם ושזה ישפיע עליו".

אנטואן גריזמן משוחח עם דשאן
גריזמן משוחח עם דשאן באימון אתמול | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי