עצבים בצרפת אחרי ההפסד לפינלנד: "הכל שקר"

ב"לאקיפ" תקפו: "נבחרת עייפה וחסרת דימיון. פוגבה נראה קודר כמו במנצ'סטר יונייטד". דשאן הודה: "קיבלנו סטירה, היינו מתחת לרמה שציפיתי" והבטיח שזה ייראה אחרת מול פורטוגל. וגם: ההיסטוריה של תוראם והמספרים

(גודל טקסט)

נבחרת צרפת רגילה לנצח משחקים כאלה "על אוטומט" אלא שאתמול (רביעי) אלופת העולם נכנעה 2:0 לפינלנד בביתה וקלקלה את המאזן המושלם נגדה (שמונה ניצחונות בשמונה משחקים עד אמש). גם 24 איומים על השער לא עזרו לה – זו הייתה כמות הבעיטות והאיומים הגבוהה ביותר על השער מאז ספטמבר 2017 אז סיימה ב-0:0 עם לוקסמבורג על אף שאיימה 34 פעמים. לראשונה מזה חמש וחצי שנים הנבחרת ספגה פעמיים במחצית הראשונה במשחק בית. זה היה גם הפסד ראשון של צרפת מאז יוני 2019.

נקודת האור בנבחרת הגיעה מכיוונו של מרקוס טוראם, חלוצה של בורוסיה משנגלדבאך שהיה הטוב ביותר בשורות חבריו. נכתב עליו כי הוא לא היה מדויק אך לפחות הטריד את הגנת האורחת שוב ושוב. החלוץ ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת 12 שנים וחמישה חודשים מאז משחקו האחרון של אביו בנבחרת – זה קרה נגד הולנד בשלב הבתים של יורו 2008.

תוראם אמר: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה על אף שני השערים שספגנו. ניסינו לחזור אבל לא הצלחנו, היריבה שיחקה טוב ונתנה את הכל על המגרש. אני מקווה ללמוד הרבה מחבריי לנבחרת ולהתקדם כמוהם. מקווה לצבור כמה שיותר ניסיון ובהקדם האפשרי".

"הכל שקר" נכתב בכותרת ב"לאקיפ". "הכחולים היו עייפים וחסרי דימיון והפסידו בצדק לפינלנד". פול פוגבה ספג ביקורת קשה עליו נכתב כי הוא נראה בדיוק כמו בתקופתו הקודרת במנצ'סטר יונייטד. כמו כן נכתב כי המחליפים לא ניצלו את הצ'אנס שקיבלו ולא זכו בנקודות זכות במאבק על מקום בסגל 23 השחקנים ליורו. "בקצב הזה של המשחקים – אלו בשורות רעות". "לא בטוח שצרפת הזו עדיפה על פינלנד אך זו הייתה מפלה בלתי צפויה", נכתב ב"לה פריזיאן". "השחקנים חפקו בור, היו תקועים ועשו טעויות אישיות ענקיות".

דשאן לא ברח מאחריות ולא חיפש תירוצים. "התוצאה הגיונית. היינו מתחת לרמה שציפיתי. לא היינו מחוייבים או אגרסיביים. התחלנו טוב את המשחק אך לא מעבר לכך. החזקנו הרבה בכדור אבל לא יצרנו דברים. קיבלנו סטירה טובה ולא אתעכב על זה יותר מדי. קיבלנו שיעור טוב".

האם השחקנים סבלו מעייפות נפשית: "אנחנו מכירים את המצב ומה שקורה לא תורם אבל זה לא מספיק כדי להסביר את המשחק. היה לנו לילה לא טוב נגד יריבה שהתאמצה מאוד וראתה במשחק הזה יותר ממשחק ידידות. לא עשינו מה שנדרש. אני לא רוצה לתרץ".

ביום שבת תפגוש צרפת את פורטוגל אלופת אירופה בגביע האומות והטריקולור ייראו אחרת, מבטיח המאמן. "אנחנו מכירים את כוחה של פורטוגל, נתכונן למשחק החל מחמישי. נגיע לשם בצורה אחרת לגמריי ועם הרכב אחר. כשאנחנו משחקים כל שלושה ימים, אין לנו זמן להירדם. המשחק הזה נגמר. נוכיח מה אנחנו שווים".

פול פוגבה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי