רונאלדו חגג ניצחון מאה, פורטוגל במתח: איזה טריו ישחק נגד צרפת?

אלופת אירופה חגגה עם 0:7 על אנדורה כאשר הקפטן כובש ומבשל ורושם ציון דרך. "המשחק התחיל עם המחליפים אך הסתיים עם ארטילריה כבדה", נכתב ב"מארקה". רונאלדו, פליקס, ז'וטה וברנרדו ישחקו יחד נגד צרפת?

(גודל טקסט)

נבחרת פורטוגל חגגה אתמול (רביעי) עם 0:7 על אנדורה והיא מגיעה במצב רוח מרומם לקראת המשחק נגד צרפת בליגת האומות ביום שבת. זו הייתה שביעייה ראשונה של הנבחרת של פרננדו סנטוס מאז יוני 2016. כריסטיאנו רונאלדו שכבש ובישל, נהנה מכל רגע על המגרש ועשה עוד צעד בדרך לשבירת שיא השערים בכדורגל הנבחרות. רונאלדו הגיע ל-102 שערים במדי פורטוגל. מעבר לכך, הפורטוגלי רשם את ניצחונו המאה בנבחרת.

"זה מה שציפינו. ידענו שנפגוש יריבה מאוד הגנתית ונצטרך להיות סבלניים. זה היה משחק מוצלח", סיכם פרננדו סנטוס המאמן. אמרתי עוד לפני המשחק שאם אוכל לבחור אז אעדיף לבצע ניסויים לקראת המשחק נגד צרפת, אבל אני גם רוצה להפיק את המיטב מהמשחק הזה. חיפשתי הרכב שישמור על ריכוז וגישה נכונים. לעתים קשה להשיג זאת במשחקים האלה. הנבחרת שיחקה נהדר ובטוח ולא נתנה לאנדורה לחשוב אפילו לעשות משהו. זו הרגשה טובה מאוד".

על ההתקפה של הנבחרת: "אמרתי זאת, יש לשחקנים האלה כישרון. אני מנסה להעביר להם את הרעיון שלי ולעזור להם להפיק את המיטב. ברור שצריך להבקיע שערים. פורטוגל אחת הנבחרות הטובות בעולם. מעט מאוד מצליחות לשחק טוב לאורך כל שלבי המשחק. אפילו שחקנים שלא הירבו לשחק יחד".

היריבה הבאה היא אלופת העולם צרפת. העיתונאים שאלו את המאמן האם ייתכן שכריסטיאנו רונאלדו, ז'ואאו פליקס, דיוגו ז'וטה וברנרדו סילבה ישחקו יחד. "רק שלושה מתוכם, ולא אגיד לכם מי ישחק". באתר "רקורד" ערכו סקר אוהדים לגבי הטריו ההתקפי בהנחה שיהיו רק שלושה. מקומם של רונאלדו ופליקס מובטח בעוד 32% רוצים לראות גם את ז'וטה ו-31.9% חושבים שברנרדו סילבה צריך לשחק.

ז'ואאו מוטיניו: "המוטיבצייה בנבחרת תמיד מקסימלית, אנחנו לא מסתכלים על היריבה אלא רוצים לצבור עוד ביטחון למשחקים הרבה. אנדורה היא עוד יריבה. המאמן נתן הזדמנות לצעירים מאוד מוכשרים שהוכיחו בקבוצות מה הם שווים ורוצים לעשות זאת גם בנבחרת. יש לנו עתיד מזהיר. אנחנו רוצים לשחק היטב גם נגד צרפת".

"פורטוגל החלה את המשחק עם הרבה מחליפים אך לבסוף הציגה את כל הארטילריה שלה והיא מוכנה לקרב מול צרפת", נכתב ב"מארקה". "משחק שלא שירת דבר", הגיבו באיפוק ב"רקורד". "רונאלדו כבש כפי שרצה, פדרו נטו ופאוליניו רשמו הופעת בכורה טובות". "רונאלדו חזר לנבחרת ובסטייל, אנדורה שימשה כתפאורה לטריו ההתקפי של פורטוגל", נכתב ב"אס". "כאשר האיכות עולה על גדותיה, כך גם התוצאה".

שחקני פורטוגל נהנים | Carlos Rodrigues/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי