ורנר, סאנה וגנאברי יפתחו יחד, חלוץ צ'לסי: "לא מקנא ביריבות"

גרמניה תארח את אוקראינה (שבת, 21:35 בספורט2) כשהיא חייבת ניצחון כדי לעלות לחצי גמר ליגת האומות, שחקן הבלוז: "המטרה היא לסיים בראשות הבית ולהיאבק על זכייה בטורניר". לב: "הם יכולים להיות מאוד מסוכנים"

(גודל טקסט)

כשהיא במקום השני ורחוקה נקודה אחת ממוליכת בית 4, ספרד, נבחרת גרמניה תעלה מחר (שבת, שידור ישיר בספורט2 ב-21:35) למשחק בו היא חייבת לנצח על מנת לשמור על סיכוי סביר להעפיל לחצי גמר בליגת האומות. ממול תעמוד יריבה שהגרמנים מעולם לא נכעו לה – נבחרת אוקראינה של אנדריי שבצ'נקו, שמחזיקה במאזן נקודות זהה לזה של המאנשאפט, עם שש בסך הכל. יוגי לב ושחקניו ניצחו רק פעם בארבעת המשחקים עד כה, כשגברו 1:2 על אותה אוקראינה בחודש שעבר, אך מעבר לכך רשמו תוצאות תיקו מאכזבות נגד שווייץ בשני המפגשים עמה.

אחרי שהעניק מנוחה לרוב השחקנים הבכירים במשחק הידידות נגד צ'כיה שלשום, צפוי להעלות הרכב חזק במשחק שייערך ברד בול ארנה בלייפציג, כאשר המאמן אישר היום במסיבת העיתונאים כי לירוי סאנה, סרג' גנאברי וטימו ורנר יפתחו בחלק הקדמי. בשורה טובה עבור גרמניה היא חזרתו של ניקלאס זולה, שחזר לכשירות אחרי שהחלים מנגיף הקורונה, ואמור להשתלב ב-11 לאור יכולתו הטובה באימון היום. מי שכנראה ייעדרו הם הקשרים יוליאן בראנדט ויונאס הופמן, בעוד רובין גוסנס ובנג'מין הנריקס בספק.

"סאנה, גנאברי ו-ורנר נותנים לנו מהירות אדירה עם הכדור ובלעדיו, אך אולי אנחנו צריכים לעבוד על התיאום ביניהם, כי הם נוטים לחשוב בצורה דומה", הסביר לב במסיבת העיתונאים, "אם נצליח להשתמש במהירות הזו בצורה יעילה, הם יכולים להיות מסוכנים בצורה יוצא דופן. למדנו את אוקראינה ואנחנו יודעים למה לצפות. נצטרך להיות במיטבנו, לשחק באינטנסיביות גבוהה ולמצוא את הדרך הטקטית להטות את המשחק לטובתנו".

יוגי לב. גרמניה חייבת לנצח בשבת | RONNY HARTMANN/AFP via Getty Images

ניצחון על אוקראינה יביא את המאנשאפט למשחק נגד ספרד ביום רביעי במצב בו הם תלויים בעצמם, והשגת שלוש נקודות בסביליה יעלו את נבחרת גרמניה לשלב ארבע האחרונות בליגת האומות. לב הבהיר כי הוא מפוקס אך ורק במשחק מחר, אך ורנר לא התבייש להצהיר מהי המטרה שלו של חבריו: "השאיפה היא לסיים את הבית במקום הראשון ובהמשך להתחרות בין ארבע האחרונות כדי לזכות בטורניר. זו הצלחה שתחבר אותנו ותקדם את הקבוצה". על שיתוף הפעולה עם סאנה וגנאברי בחוד, שחקנה צ'לסי אמר: "שלושתנו מאוד מהירים. לא מקנא ביריבות שלנו".

יחד עם זאת, החלוץ הוסיף כי אין לזלזל ביריבה מחר: "אוקראינה נבחרת חזקה ומסוכנת, אבל נעשה את כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח את המשחק ואני רוצה לתרום לזה בהופעה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי