לואיס אנריקה מאוהב בבלם שלו: "הוא גבוה, חתיך ובחור טוב"

לואיס אנריקה | נבחרת ספרד, האתר הרשמי

מאמן ספרד התלוצץ בנוגע לחיבור שלו לפאו טורס, שצפוי לפתוח נגד שווייץ: "אני אוהב בו הכל". על היריבה: "אחת הטובות באירופה, היא לא טועה". מוראטה: "אני יכול להיות הסקורר שחסר לנבחרת"

(גודל טקסט)

נבחרת ספרד רחוקה שני ניצחונות מהעפלה לחצי גמר ליגת האומות ואת הראשון מביניהם היא תנסה להשיג מחר (שבת), כשתתארח אצל נבחרת שווייץ במסגרת המחזור החמישי (21:35, ישיר בספורט4 כחלק מ"חגיגה אירופית"). לואיס אנריקה ושחקניו מגיעים אחרי הפסד מפתיע לאוקראינה בחלון הנבחרות של אוקטובר ויודעים כי גרמניה דולקת אחריהם בקרב על הכרטיס לשלב הבא, לכן הם יקוו להציג יכולת טובה יותר מזו שראינו ב-1:1 נגד הולנד שלשום.

בגזרת הפצועים, אנסו פאטי שמושבת עד חודש מרץ לפחות לא זומן הפעם לסגל, כמו גם רודריגו מורנו שנמצא חיובי לקורונה, אך זה לא אומר שהחלק הקדמי של הספרדים נחלש. לואיס אנריקה עשוי לעלות בהרכב שיכלול את מיקל אויארסבאל (כבש במפגש הקודם עם שווייץ ורשם שישה שערים בתשע הופעות בליגה העונה), פראן טורס (הבקיע בכל משחק של מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות עד כה) ומרקו אסנסיו, יחד עם אלברו מוראטה שזכה לזימון אחרי שנה מחוץ לנבחרת בזכות שישה שערים בשמונה משחקים מאז שחזר ליובנטוס, ושיחק 60 דקות במשחק הידידות השבוע.

"אני חושב שאני יכול להיות הסקורר שחסר לנבחרת", אמר היום מוראטה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "בשבילי זה חיוני להיות כאן, בכל פעם שמתפרסמת רשימת מוזמנים אני עם הפלאפון ביד, כדי לראות אם אני זוכה להזדמנות". החלוץ נשאל על התקופה הטובה ביובנטוס וייחס אותה בעיקר להמשכיות בדקות המשחק: "אני אותו שחקן, מה שמשנה זה אם אתה על המגרש או לא. בעונות קודמות לא הייתה לי המשכיות. אני מרגיש מצוין, כפי שהרגשתי גם במדריד ואני בר מזל שמתייחסים אליי טוב בכל מקום". על היובש בהתקפה הספרדית הוסיף מוראטה: "אנחנו נבחרת צעירה שזקוקה לאמון. יש כאן שחקנים שכובשים המון, רק צריכים שהכדור ייכנס. השערים יגיעו".

מוראטה מאמין בעצמו לקראת שווייץ | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

למרות שהיריבה שלו מחר צברה עד כה רק שתי נקודות בארבעת משחקיה בליגת האומות, ולא השיגה ניצחון מאז נובמבר 2019, לואיס אנריקה הזהיר מפניה: "אני רואה מה הם עושים על המגרש והם לא טועים. היה לנו קשה בטירוף לנצח אותם 0:1 והם עדיין יכולים לסיים במקום הראשון", אמר המאמן. "שווייץ היא נבחרת שלא מגששת, היא עולה להתקפה. כקבוצה, היא אחת הנבחרות הטובות באירופה ואחת המאומנות שבהן".

מי שצפוי לפתוח כבלם לצדו של הקפטן סרחיו ראמוס הוא פאו טורס, שחקנה של ויאריאל, אותו "לוצ'ו" מעריך מאוד: "אני אוהב את זה שהוא שמאלי, אוהב בו הכל. אני אוהב שחקנים שיודעים לצאת עם הכדור, אוהב את החוש הטקטי שלו, הוא גבוה, חתיך, בחור טוב… אני אוהב אותו".

פאו טורס | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי