גרמניה טיפסה לפסגה עם 1:3 על אוקראינה, ספרד סחטה תיקו דרמטי

צמד של ורנר ושער של סאנה העניקו ל"מאנשאפט" ניצחון שני בליגת האומות. ראמוס החמיץ פעמיים מהנקודה הלבנה, מורנו כבש בדקה ה-89 נגד שווייץ וקבע 1:1, אשר זימן קרב מסקרן למחזור האחרון. 0:2 לשבדיה על קרואטיה

(גודל טקסט)

במקביל למשחק המרכזי בו צרפת ניצחה 0:1 את פורטוגל, שלושה משחקים נוספים נערכו הערב (שבת) במסגרת הדרג הראשון של ליגת האומות. במוקד, גרמניה עלתה לפסגת הבית שלה עם 1:3 על אוקראינה, כאשר במקביל ספרד סחטה 1:1 דרמטי נגד שווייץ בבאזל. בנוסף, שבדיה ניצחה 0:2 את קרואטיה.

גרמניה – אוקראינה 1:3

עד כה, גרמניה לא נחלה הצלחה רבה במסגרת ליגת האומות, כאשר מאז שהיא התחילה לשחק בטורניר הנבחרות החדש היא רשמה רק ניצחון אחד, וזה היה נגד אוקראינה בסיבוב הקודם. הערב בלייפציג, החבורה המוכשרת של יואכים לב ביצעה מהפך חשוב בדרך למקום הראשון בבית D הצפוף.

ה"מאנשאפט" נקלעו לפיגור מוקדם במשחק, זאת לאחר שרומן יארמצ'וק כבש אחרי 12 דקות של משחק עבור הנבחרת של אנדריי שבצ'נקו. לאחר השער, מהר מאוד השתלטו הגרמנים על מהלך המשחק, לירוי סאנה איזן את התוצאה בדקה ה-23 עם שער אופייני.

ורנר חוגג עם חבריו | Maja Hitij/Getty Images

טימו ורנר, שכבש בכל ארבעת המשחקים האחרונים שלו במדי צ'לסי, העניק הערב למדינתו את היתרון בדקה ה-33, ולאחר מכן השלים צמד במשחק עם שער נוסף בדקה ה-64, אשר חתם את זהות המנצחת בהתמודדות. בצל התיקו של ספרד, גרמניה עלתה לפסגת הבית, וכעת מצפה לה מפגש ראש בראש נגד הספרדים על המקום הראשון בבית.

שווייץ – ספרד 1:1

ההפתעה הגדולה של הערב כמעט הגיעה מסנט יאקוב פארק בבאזל, כאשר שוויץ הייתה קרובה לניצחון על ספרד, אך שער של ג'רארד מורנו בדקה ה-89 מנע הפסד מתסכל מאוד בבאזל. קודם לכן, סרחיו ראמוס יכול היה לכבוש פעמיים במשחק, אך קפטן הנבחרת החמיץ פעמיים מהנקודה הלבנה לאחר בעיטות רשלניות.

מי שהיה אמור להיות חתום על שער הניצחון הוא רמו פרולר, קשרה של אטאלנטה, אשר בדקה ה-26 שלח בעיטה אדירה לחיבורים של אונאי סימון. במהלך המחצית השנייה התחיל המופע של ראמוס, אשר הציל כדור מקו השער שלו ולאחר מכן סחט פנדל מן העבר השני, אך הבעיטה שלו הלכה ישירות לידיים של יאן זומר. בדקה ה-79 כוכב ריאל מדריד זכה לתקן את ההחטאה הקודמת שלו כאשר אלברו מוראטה סחט פנדל נוסף במשחק, רק שהפעם הבלם בעט הרבה יותר חלש, ישירות לידיים של השוער השווייצרי.

ראמוס. שני פנדלים מוחמצים במשחק | FABRICE COFFRINI/AFP via Getty Images

למרות ההדיפה של זומר, המזל של שווייץ כנראה אזל כאשר ניקו אלבדי ראה כרטיס צהוב שני מהשופט והורחק לאחר ההכשלה על מוראטה, ושניות ספורות לפני השריקה האחרונה מורנו קיבל כדור מדוד מסרחיו רגילון וקבע שוויון דרמטי במשחק.

שבדיה – קרואטיה 1:2

בעוד שזלאטן איברהימוביץ' מדבר על רצונו לחזור לנבחרת הלאומית, נראה ששבדיה בינתיים לא זקוקה לו בדחיפות. הצהובים-כחולים השיגו הערב את ניצחונם הראשון בליגת האומות, זאת לאחר שגברו על סגנית אלופת העולם משערים דיאן קולסבסקי ומרקוס דניאלסון, עוד במחצית הראשונה של המשחק בסולנה. לצערו של דניאלסון, הוא גם כבש שער עצמי בדקה ה-82, אשר עשוי לקבוע הרבה מאוד בהמשך. בעקבות התוצאה, שתי הנבחרות ממוקמות בתחתית הבית עם שלוש נקודות וינסו להפתיע את שתי הנבחרות החזקות בבית, צרפת ופורטוגל, כדי להישאר בדרג A

קולוסבסקי חוגג נגד קרואטיה | Michael Campanella/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי