שישה משחקים, אפס שערים: כריסטיאנו רונאלדו לא כובש נגד צרפת

נבחרת פורטוגל שוב לא מצאה את הרשת נגד הטריקולור, הפסידה 1:0 וכבר לא תעפיל לארבע האחרונות של דרג א' בליגת האומות. CR7 ינסה את מזלו מול הוגו לוריס ביורו הקרוב

(גודל טקסט)

שישה משחקים יש לכריסטיאנו רונאלדו בקריירה נגד נבחרת צרפת. בסך הכל 438 דקות. ומספר השערים? גם אחרי אתמול (שבת), כאשר הסלסאו נכנעו 1:0 לצרפת באצטדיון האור בליסבון ואיבדו סיכוי לסיים בפסגת הבית ולהעפיל לפיינל-פור של ליגת האומות, הוא נשאר עם אפס שערים במאזנו נגד הטריקולור – אין קבוצה או נבחרת אחרת ש-CR7 שיחק נגדה מספר כזה של משחקים ולא כבש. ההזדמנות הבאה שלו תהיה ביורו, שם פורטוגל וצרפת יחד בבית המוות עם גרמניה והונגריה.

"האלופה אומרת שלום ולהתראות ונפרדת מהפיינל פור", נכתב בעיתון הפורטוגלי "A BOLA" הבוקר (ראשון) על ההפסד הראשון של פורטוגל אחרי שנה, מאז ה-2:1 בקייב לאוקראינה לפני שנה וחודש. מאז פורטוגל, אלופת אירופה להזכירכם, הביסה בין השאר את קרואטיה ושבדיה וגם סיימה בתוצאות תיקו מול ספרד וצרפת, אבל אתמול אותה צרפת כבר יצאה עם ידה על העליונה ועלתה על חשבון הסלסאו לפיינל פור.

המאמן פרננדו סנטוס לקח אחריות על ההפסד מול צרפת נטולת אמבפה ואמר: "לא יודע להסביר מה קרה לנו במחצית הראשונה, זו אחריות שלי שלא נראינו כמו שציפיתי. לא הצלחנו להתמסר מולם אפילו בחצי הראשון ואמרתי את זה לשחקנים. אחרי ההפסקה באמת השתפרנו וזה היה משחק שונה לחלוטין, גם היו לנו שלוש או ארבע הזדמנויות להשוות".

כריסטיאנו רונאלדו
438 דקות ללא שער נגד הטריקולור. כריסטיאנו רונאלדו | Carlos Rodrigues/Getty Images

גם דנילו הפורטוגלי, שחקן פריז סן ז'רמן, הודה: "לא היינו אגרסיביים, בעיקר בחצי הראשון. אפשרנו לצרפת להחזיק בכדור והם גרמו לנו לרוץ כל הזמן, לא יישמנו את הטקטיקה שלנו בכלל. צרפת לא הפתיעה אותנו, הבעיה שלנו הייתה שאנחנו לא עבדנו לפי התוכנית שלנו ואפשרו לצרפת לשלוט, לנצל שטחים וליצור עבורנו בעיות".

גם בלם מנצ'סטר סיטי, רובן דיאש אמר דברים דומים: "מאוד רצינו להיות בפיינל פור, אבל לצערי זה חלק מהכדורגל ולא הצלחנו. היה משחק שקול ואנחנו ממש לא מרוצים מהתוצאה, אפילו שאנחנו לא היינו הנבחרת העדיפה – אבל כן הייתה לנו הזדמנות לצאת מנצחים מהמשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי