צפו בתקציר: סלובקיה ניצחה את סקוטלנד

הסקוטים היו יכולים להבטיח את פסגת הבית בליגת האומות, אך נכנעו 1:0 לסלובקים משער של יאן גרגוש. מקדוניה הצפונית המשיכה לחגוג

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תפגוש הערב (ראשון) ב-21:45 את צ'כיה בחוץ למשחק במסגרת המחזור החמישי של שלב הבתים של ליגת האומות, והיא קיבלה בשורה טובה כמה שעות לפני שריקת הפתיחה. סלובקיה גברה 0:1 על סקוטלנד, השיגה את ניצחונה הראשון הקמפיין ופתחה את הבית.

שתי הנבחרות שהצליחו להעפיל ליורו לפני מספר ימים נפגשו, ואם הסקוטים היו מנצחים הם היו מבטיחים את ראשות הבית ועלייה לדרג A. כעת, חניכיו של וילי רוטנשטיינר תלויים בעצמם ואם ינצחו הערב את צ'כיה ואת סקוטלנד ברביעי באצטדיון נתניה – יסיימו בפסגת הבית. כעת, הסקוטים ראשונים עם 10 נקודות, צ'כיה שנייה עם שש, לישראל חמש נק' וסלובקיה רביעית עם ארבע נק'.

המשחק היה שוויוני יחסית, סקוטלנד הייתה עדיפה במחצית הראשונה, אך נקלעה לפיגור בדקה ה-32 משער נאה של יאן גרגוש מחוץ לרחבה. היתרון החזיק מעמד עד לסיום, ומבחינת הסלובקים המטרה תישאר לא לנשור לדרג C ולא לסיים במקום האחרון, כך שהם ייחלו להפסד ישראלי היום.

יאן גרגוש | Stephen McCarthy/Sportsfile via Getty Images

מקדוניה הצפונית – אסטוניה 1:2

במשחק נוסף שהתקיים היום, מקדוניה הצפונית, העולה הטרייה ליורו, הספיקה להתפכח מן החגיגות ולא התקשתה לנצח את אסטוניה החלשה. בנוסף להעפלה החגיגית לאליפות אירופה, הנבחרת תוכל לחגוג בסוף השבוע גם עלייה לדרג B של ליגת האומות אם תגבור על ארמניה במחזור הסיום. איבן טריצ'קובסקי העלה את המקדונים ליתרון בדקה ה-29 לפני שראונו סאפינן איזן בדקה ה-52 ו-וולאטקו סטוניובסקי חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-68.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי