דה בריינה אישר: "אני במו"מ עם מנצ'סטר סיטי, רוצה להישאר"

לאחר ה-0:2 של בלגיה על אנגליה, הכוכב לא הכחיש שהחלו שיחות להארכת חוזהו. וגם: מרטינס חשף שאדן הזאר עשוי להצטרף לסגל לקראת דנמרק ביום רביעי, בתקשורת המקומית התלהבו מהיחס של האנגלים ללוקאקו

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בין בלגיה לאנגליה, הקשר יורי טילמנס הצהיר שהוא מחפש נקמה באנגלים. בסיבוב הראשון בליגת האומות, אנגליה השלימה מהפך בוומבלי והכניעה 1:2 את "השדים האדומים". טילמנס חזר לאימוני לסטר וספג הקנטות רבות מחבריו – ולכן רצה נקמה: "אנחנו רוצים לזכות בליגת האומות, אבל אני גם רוצה לחזור לחדר ההלבשה בלסטר ולהיות הפעם זה שמקניט".

טילמנס צפוי כעת לעמוד במילתו ויוכל לעשות זאת בגאון, אחרי שכבש שער נפלא כבר אחרי 10 דקות באצטדיון בלובן והוביל את נבחרת בלגיה לניצחון 0:2 על אנגליה. את השער השני כבש דריס מרטנס בכדור חופשי מרהיב, באצטדיון הקטן שנמצא מאות מטרים מבית הוריו ולמעשה אירח משחק נבחרת לראשונה.

הנבחרת של רוברטו מרטינס, במשחקו ה-50 על הקווים כמאמן בלגיה (39 ניצחונות, ארבעה הפסדים בלבד), הוכיחה מדוע היא מדורגת מספר 1 בעולם וכעת זקוקה לנקודה אחת בלבד ביום רביעי נגד דנמרק כדי להבטיח את ראשות הבית והעפלתה לפיינל פור של המפעל. דריס מרטנס אמר על כך: "זה לא משנה איך אתה מנצח נבחרת כמו אנגליה, ניצחון זה ניצחון. חבל שדנמרק ניצחה את איסלנד בסיום (כי בלגיה הייתה מבטיחה את הפסגה), עכשיו נצטרך לעבוד קשה גם ביום רביעי".

בתקשורת הבלגית גם עקבו מקרוב אחר הכותרות באנגליה ושמחו לגלות את החרטה בבריטניה בכל הקשור לחלוץ רומלו לוקאקו: "אנחנו באנגליה משוכנעים שלוקאקו לא אחד החלוצים הטובים בעולם, אבל הסטטיסטיקה שלו אומרת הכל. הוא אחד השחקנים הכי אנדרייטד בעולם. נכון שהוא לא כבש, אבל אקס מנצ'סטר יונייטד ואברטון היה פיזי מאוד, בישל ומעורב כבר ב-19 שערים ב-13 ההופעות האחרונות. מתי לוקאקו כבר יזכה מאיתנו להערכה לה הוא ראוי?", נכתב ב"מירור" ובבלגיה שמחו להדגיש.

לוקאקו ודה בריינה חוגגים עם טילמנס
לוקאקו ודה בריינה מברכים את טילמנס | John Berry/Getty Images

שחקן נוסף שזכה באנגליה ובבלגיה לסיקור נרחב הוא כמובן קווין דה בריינה, כוכב מנצ'סטר סיטי שהעניק ראיון מיוחד בבלגיה ששודר אחרי המשחק ובו הוא הצהיר: "אני ומנצ'סטר סיטי בשיחות על הארכת החוזה, אבל הן עדיין לא בשלב מתקדם, אני בינתיים עושה את השיחות בעצמי. אני רוצה להישאר, אז זו סיטואציה פשוטה מאוד". חוזהו הנוכחי יסתיים רק ב-2023, אבל הבלגי בן ה-29 שהגיע ב-2015 צפוי להשלים לפחות עשור בקבוצה.

נגד דנמרק תחסר בלגיה את תומא מונייה ואקסל ויטסל שספגו אתמול כרטיסים צהובים וירצו השעיה, אבל מרטינס אישר שבהחלט ייתכן שביממה הקרובה יצטרף לסגל אדן הזאר, קשר ריאל מדריד שנדבק בקורונה רגע לפני המשחקים: "אנחנו מקווים שאדן יצטרף אלינו. הוא לא יכול היה לעמוד לרשותנו בשבוע שעבר, אבל זה עשוי להשתנות לקראת דנמרק ובתנאי שיוכל להתאמן איתנו לפחות פעם אחת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי