דשאן: "היחס לז'ירו לא הוגן". האוהדים בטוחים: יעבור את הנרי

המאמן הגן על חניכו לאחר ה-2:4 על שבדיה: "הוא תרם המון ומוערך בנבחרת אבל כל מה שקורה בחוץ זו הבעיה". החלוץ שכבש צמד: "רגיל להיות מטרה לביקורת". בסקר "לאקיפ" 62% הצביעו שיהפוך לגדול המבקיעים בצרפת

(גודל טקסט)

נבחרת צרפת כבר הבטיחה את מקומה בפיינל-פור של ליגת האומות אך רצתה לסיים את שלב הבתים בסטייל ועמדה במשימה עם 2:4 על שבדיה. בנג'מין פבאר כבש שער נפלא שהיה דומה במקצת לשער הנפלא שלו נגד ארגנטינה במונדיאל וגיבור הערב היה אוליבייה ז'ירו עם צמד. בזכות שני שעריו הוא רחוק רק שמונה מלהפוך לכובש המצטיין בתולדות הטריקולור. 62% מהאוהדים שהצביעו בסקר "לאקיפ" בטוחים שהוא יעבור אותו.

ז'ירו סיים את 2020 עם חמישה שערים והוא המבקיע הבולט של הנבחרת בפעם החמישית בשש השנים האחרונות, הישג מרשים לכל הדעות. הוא עשה זאת גם ב-2015, 2016 (יחד עם גריזמן), 2017 ו-2019. מעבר לכך הוא מלך שערי הנבחרת באצטדיון סטאד דה פראנס, עם 22 שערים, שניים יותר מהנרי. "סקורר סדרתי", נכתב בשער "לאקיפ". "ז'ירו ממשיך להיות יעיל וחילץ את הנבחרת כשהרגישה עם הגב אל הקיר", נכתב. "שנת 2020 היא כזו שלא תשאיר זיכרונות יפים, ולפחות היא הסתיימה עם ניצחון כפי שציפינו. הנבחרת צברה ביטחון נוסף".

לאחר המשחק ז'ירו אמר: "סחבנו תסכול גדול אחרי ההפסד לפינלנד כי גם בהפסד הזה היו לנו כוונות טובות אבל בעיקר חרטות. הגבנו מייד עם ניצחון נגד פורטוגל ואני חושב שזה חשוב מאוד שניצחנו גם אם לא הכל מושלם. אני מרגיש שלם עם עצמי ורגיל לביקורות ושלא כולם מחבבים אותי, זה חלק מהניסיון בקריירה שלי".

אוליבייה ז'ירו | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

הנתון הנהדר של ז'ירו:

המאמן דידייה דשאן מרוצה: "אני מרוצה מאוד, זו הייתה הופעה נהדרת אחרי שהבטחנו את המקום הראשון כבר נגד פורטוגל. אני אוהב להתבסס על עובדות, השגנו 16 נקודות מתוך 18, אף קבוצה לא עשתה או תעשה טוב יותר. בבית שלנו משחקות אלופת אירופה המכהנת וסגנית אלופת העולם. לא נפאר את ההישגים שלנו אך עלינו להעריך אותם. טוב לסיים בניצחון, שמרנו על הרמה, אני מרוצה מהשחקנים. יש לי שחקנים מובילים שרעבים לניצחונות. האיכות קיימת והם נהנים יחד".

על ז'ירו: "הוא כבש שני שערים נהדרים, הוא עשה המון בתקופתו בנבחרת, לעתים קרובות אנו לא הוגנים כלפיו. אני כן מעריך אותו, כל מה שקורה בחוץ זו הבעיה. הוא מודע למצב. אני בטוח שהוא לא כועס על כך שלא פתח נגד פורטוגל".

על אמבפה: "הוא יחזור למועדון שלו ויהיה זמין ורענן. עשינו דברים בהדרגה ומתוך מחשבה. זה היה קאמבק טוב בשבילו. הוא מצא שוב את ההנאה מהמשחק ואנחנו שמחים על הבישול שלו". הכוכב עצמו כתב בטוויטר: "קאמבק עם אסיסט".

שחקני נבחרת צרפת חוגגים | Xavier Laine/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי