איטליה מתרגשת: "תודה לך, מנצ'יני". הנבחרת תארח את הפיינל-פור?

שחקני נבחרת איטליה חוגגים | Claudio Villa/Getty Images

בתקשורת מרוצים אחרי ה-0:2 על בוסניה ו-22 משחקים ללא הפסד: "שלוש שנים אחרי הבושה אנחנו שוב אחת הנבחרות הטובות בעולם". אופ"א צפויה לאשר בדצמבר שארץ המגף תארח את חצי הגמר. אבאני: "לא יכולים לחכות"

(גודל טקסט)

סגל חסר במיוחד? יריבה מאתגרת? זה לא עושה רושם על נבחרת איטליה שגברה אתמול (רביעי) 0:2 על בוסניה בדרך לחצי גמר ליגת האומות. הנבחרת של רוברטו מנצ'יני, שעדיין לא החלים מהקורונה ולא עמד גם אתמול על הקווים, האריכה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד ל-22 (מתוכם 17 ניצחונות) הרצף הטוב ביותר שלה מאז הנבחרת של מרצ'לו ליפי ב-2006, זו שזכתה במונדיאל. דומניקו ברארדי, חלוצה של ססואלו שכבש את השער השני אמש, סיים כמבקיע המצטיין של הנבחרת ב-2020 עם שלושה כיבושים מה שמראה את הגיוון הגדול בחלק הקדמי שלה.

בתזמון מצוין מבחינתה קיבלה איטליה בשורה טובה כשהיא צפויה לארח בעצמה את טורניר הפיינל-פור שייערך באוקטובר 2021. העניין צפוי להיות מאושר על ידי אופ"א בישיבה בשלושה בדצמבר, התאריך בו תתקיים גם הגרלת המשחקים.

"שערים וחיבוקים באיטליה", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". "הכדורגל היה מרהיב". "תודה לך, מנצ'יני", הייתה הכותרת ב"קוריירה דלה ספורט". "שלוש שנים אחרי הבושה (אי ההעפלה למונדיאל) – אנחנו שוב בין הנבחרות הטובות באירופה. "איטליה שוב משעשעת ומנצחת עם 0:2 קל על בוסניה", נכתב ב"טוטוספורט".

כותרות העיתונים באיטליה | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט", "קוריירה דלה ספורט"

אלבריגו אבאני, עוזרו של מנצ'יני, אמר לאחר המשחק: "אני יכול רק להודות לשחקני איטליה על כך שהגיעו לפיינל-פור. אנחנו כבר לא יכולים לחכות מלבדוק את עצמנו נגד הנבחרות הטובות באירופה. אנחנו חושבים שהתקרבנו לרמה הגבוהה ביותר, נראה. אני מדבר עם מנצ'יני כל יום, הוא שואל ויודע מה קורה. הבחורים העניקו לו מתנת נהדרת ואנחנו מרוצים".

הסגנון: "אנחנו רוצים להשיג תוצאות באמצעות כדורגל טוב, על זה עבדנו בשנתיים האחרונות והשחקנים היו נפלאים גם בלי המאמן שלא נוכח לאחרונה. השחקנים נותנים הכל עבור הנבחרת ומתמודדים עם הקשיים. ניצחנו שלוש פעמים בפגרה הזו, שלושה משחקים עם כדורגל מצוין".

מנצ'יני עצמו שוחח עם השחקנים לאחר המשחק ואמר: "אני מרגיש טוב. אני מחכה לפיינל-פור, זה יהיה טורניר נפלא שמגיע אחרי היורו. אני מודה לכל מי שהיה חלק מהנבחרת בשנתיים שלי עד עתה. יש לנו צעירים מאוד מוכשרים, צעירים שראויים לצ'אנס, גם אם יהיו קשיים בהתחלה. קבוצות הנוער באיטליה הן הבסיס שלנו".

שחקני נבחרת איטליה חוגגים | Claudio Villa/Getty Images

אינסינייה: "ידענו שמדובר במשחק קשה אבל צלחנו אותו. הביצועים היו נהדרים לא רק טכנית או טקטית אלא גם בפן המנטאלי. המאמן רצה שנשחק את הכדורגל שלנו בכל מקום וזו המנטאליות שאימצנו. חייבים לכבד את החולצה של נבחרת איטליה. גאטוסו נתן לי הרבה מאוד כמאמן, וגם בנבחרת מוציאים ממני את המיטב. אני מרגיש עכשיו טוב יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי