הקאמבק מתקרב? מאמן שבדיה העביר מסר לזלאטן

זלאטן איברהימוביץ' | Marc Atkins/Offside via Getty Images

יאן אנדרסון מצהיר שהשניים אינם בקשר ("אני לא עוקב אחריו ברשתות החברתיות ולא אכפת לי מה הוא אומר שם, מבחינתי כלום לא השתנה"), אך הבהיר: "אם הוא רוצה לחזור - עליו להגיד זאת באופן ברור ואז אחליט"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

ה-22 ביוני 2016. שבדיה מפסידה 1:0 לבלגיה ומודחת מיורו 2016. זה היה משחקו האחרון של זלאטן איברהימוביץ' בנבחרת, במדיה כבש 62 שערים ו-116 הופעות. מאז מתנהלת מעין מלחמה גלויה בין הכוכב לבין הנבחרת, שהצליחה גם בלעדיו כשהגיעה לרבע גמר מונדיאל 2018. החלוץ שפתח את העונה נהדר שלח לא מעט רמזים לגבי רצונו לחזור לנבחרת וכעת הגיע המאמן הלאומי והבהיר את עמדתו לראשונה.

יאן אנדרסון אמר בנושא: "ב-2016 הוא אמר בפירוש שהוא כבר לא רוצה להיות חלק מזה וכיבדתי את הבחירה שלו. עכשיו זה תלוי בו אם הוא רוצה לחזור, חשוב שהוא יהיה משוכנע במאה אחוז שזה נכון לו ויצהיר על כך באופן ברור. ואם כן – יהיה לי את הזמן המתאים להחליט על כך".

המאמן הוסיף שהשניים אינם בקשר: "הרבה זמן לא התראינו, אני לא עוקב אחריו ברשתות החברתיות ולא אכפת לי מה הוא אומר שם. מבחינתי שום דבר לא השתנה מאז".

זלאטן במשחקו האחרון בשבדיה. קאמבק בדרך? | Marc Atkins/Offside/Getty Images)

זלאטן כבש עשרה שערים בששת המשחקים בהם שיחק העונה בסרייה א' – ארבעה צמדים ועוד שני משחקים בהם כבש שער אחד בכל אחד (כמובן שהוא נעדר משני משחקים באיטליה משום שחלה בקורונה). הוא הוליך את מילאן לפסגת הסרייה א' והיא חולמת על אליפות ראשונה מאז 2011. אנדרסון מפרגן לו על כך: "אני לא מופתע, אולי רק מהרעב הגדול שלו. בסופו של יום אנחנו מדברים על אתלט ענק, שחקן נהדר והשבדי הטוב בכל הזמנים".

החלוץ עצמו, שכבר פרסם תמונה שלו עם חולצה של שבדיה, שלח רמז נוסף, בדרכו הצבעונית כשאמר בראיון ל"אפטונבלד" לא מזמן: "אם הוא (המאמן) היה מתקשר אליי, הייתי אומר לו 'תן לי זמן, אני צריך לחשוב על זה'. כי אם הוא חושב שאני גדול מדי – אני לא מעונין. אם הוא חושב שאני יכול לתרום משהו – הייתי חושב על זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי