"רונאלדו שלח מסר ישיר ליובנטוס עם השלושער נגד ליטא"

כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג | PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP via Getty Images

בתקשורת בפורטוגל חוגגים את ה-0:6 הגדול של אלופת אירופה, כשהקפטן היה שוב במרכז ההצגה: "הוא כנראה ירשום לעצמו הישג יוקרתי נוסף עם השיא של דאי". מה חשב שטקוס על התבוסה השנייה נגד CR7?

(גודל טקסט)

נבחרת פורטוגל עשתה אתמול (חמישי) צעד ענק לעבר יורו 2020 עם ניצחון 0:6 מוחץ על נבחרת ליטא, כשמעל כולם בלט כריסטיאנו רונאלדו, אשר הכניע שלוש פעמים את ארנסטס שטקוס מהפועל באר שבע, כשפיצי, ברננדו סילבה וגונסאלו פסיינסיה הצטרפו לחגיגה הגדולה באצטדיון "אלגרבה" הנמצא בדרום המדינה.

בתקשורת הפורטוגלית עוסקים בעיקר בעובדה שקפטן אלופת אירופה מתקרב בצעדי ענק לשבור שיא נוסף: "לאחר השלושער, רונאלדו הגיע ל-98 שערים בינלאומיים ב-163 משחקים. הוא התקרב מאוד לעלי דאי האיראני שכבש 109, ובעתיד כנראה ירשום לעצמו הישג יוקרתי נוסף. הכוכב של יובנטוס הוכיח לכולם שהוא בכושר נהדר ואיננו פצוע, מסר ישיר לקבוצתו באיטליה אחרי הסערה במשחק האחרון".

כשהיא מובילה על סרביה בנקודה אחת בלבד ונמצאת במקום השני בבית ב', פורטוגל יודעת כי כל מה שנשאר לה לעשות כדי להעפיל לשלב הבא הוא לנצח את המשחק הקרוב, כשהיריבה שתתמודד מולה היא לוקסמבורג, שלא אמורה לעשות בעיות. "במשחק הקרוב ננסה לשחק באותה יכולת, אך חשוב לזכור כי לא נתמודד מול אותה יריבה" סיפר המאמן פרננדו סנטוס בסיום.


"רונאלדו שלח מסר ישיר ליובנטוס במשחק נגד ליטא" (PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP via Getty Images)

"רונאלדו הפריך הכל. כל טענה של מישהו נגדו כבר לא רלוונטית. אישית, מעולם לא חשבתי שהוא בכושר ירוד או פצוע. היינו יכולים להבקיע שערים לדעתי במשחק" סיכם סנטוס. מנגד, שטקוס התייצב מול המיקרופונים והבהיר: "זאת היריבה הכי קשה ששיחקנו נגדה בשנים האחרונות. הם פתחו עם שער מהיר ששינה הרבה דברים, אך אני חושב שהם מבקיעים בכל מצב. הם התכוננו היטב ולא הותירו לנו כמעט מקום על המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי