עד גיל 40: פפה האריך את חוזהו בפורטו בשלוש שנים

הבלם שזכה בדאבל עם קבוצת נעוריו ימשיך במועדון עד 2023: "זה לא היה קל, ולא יהיה קל אבל זה תמיד שווה את זה", כתב על רקע כל התארים בהם זכה. הנשיא פרגן: "הוא לא רק שחקן גדול אלא כל מה שחלמנו עליו"

קבוצות: פורטו
(גודל טקסט)

בקיץ 2017 עזב פפה את ריאל מדריד אחרי עשור. חלק חשבו שהוא לקראת סיום הקריירה, אך הפורטוגלי, אחרי עונה וחצי בבשיקטאש – חזר הביתה לפורטו בה החל את הקריירה. כעת הקפטן, שמשתייך לסגל נבחרת פורטוגל, רשם הישג מרשים כשהאריך את חוזהו עד גיל 40.

פפה קיבל את מלוא הקרדיט מהמאמן סרג'יו קונססאו. הוא זכה עם הקבוצה בדאבל בעונה שעברה ורשם 37 הופעות וחתם על חוזה עד 2023.הוא אפילו מקווה שזה לא החוזה האחרון.

"כששחקן מגיע לגיל 30 אומרים שהוא זקן אבל אני כמעט בן 40 ומרגיש מצוין לא מעט בזכות המאמנים ואנשי המועדון שמקיפים אותי". הבלם זכה לאירוע קצר ויפה כשהצטלם על מגרשה של פורטו עם כל התארים בהם זכה במועדון. "זה לא היה קל, זה לא קל ולא יהיה קל, אבל זה תמיד יהיה שווה את זה", כתב באינסטגרם.

פפה חוגג עם כריסטיאנו רונאלדו זכייה ביורו | Pressefoto Ulmer\ullstein bild via Getty Images

הנשיא פינטו דה קוסטה אמר: "הקפטן הנהדר שלנו חתם על חוזה חדש, וזו רק ההתחלה מבין חוזים אחרים רבים. התחלנו בכוונה איתו משום שהוא לא רק שחקן גדול אלא איש גדול ומזוהה עם הקבוצה. הוא אחד מעמודי התווך שלנו וכל מה שחלמנו".

בהמשך פנה לפפה עצמו: אני אף פעם לא שוכח שחזרת לפורטו עם תשוקה אדירה, הציעו לך חוזי עתק במועדונים גדולים בעולם ואמרת לסוכן שלך, ז'וזה מנדש, שפורטו היא הקבוצה בה אתה רוצה לשחק. ואתה מי שאנחנו רוצים". נזכיר שפפה זכה עם ריאל שלוש פעמים בליגת האלופות, בשתי אליפויות ספרד וכן עם פורטוגל ביורו 2016 כשהצטיין בגמר מול צרפת וגם בליגת האומות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי