0:5 ענק למנצ'סטר סיטי, שער ושני בישולים לדה בריינה

וינסנט קומפאני חוגג שער במנצ'סטר סיטי
וינסנט קומפאני חוגג שער במנצ'סטר סיטי | צילום: AFP

התכולים הביסו את פאלאס במאבק על ליגת האלופות. סילבה כבש תוך פחות משתי דקות. קומפאני, סטרלינג ואוטמנדי הוסיפו. האל נכנעה בביתה והסתבכה בתחתית. סוונזי מעל הקו האדום אחרי 0:1 על אברטון

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)
המחזור ה-36 בפרמייר ליג המשיך היום (שבת) כשבמוקד הביסה מנצ'סטר סיטי 0:5 את קריסטאל פאלאס במאבק על הכרטיס לליגת האלופות, כבר במשחק המוקדם של היום. מי שהסתבכה כהוגן היא האל סיטי, שדווקא בביתה נכנעה לסנדרלנד – נועלת הטבלה שכבר נשרה לצ'מפיונשיפ.




מנצ'סטר סיטי – קריסטל פאלאס 0:5

דויד סילבה היה צריך דקה ו-54 שניות בלבד כדי להרים כדור נהדר לראחים סטרלינג, שהחזיר לו אותו ברחבה. הספרדי לא התבלבל ובעט שטוח מהאוויר את ה-0:1, שהיה השער המהיר ביותר של התכולים בעידן הפרמייר-ליג, והיתרון נשמר  עד השריקה להפסקה.

שחקניו של פפ גווארדיולה המשיכו בשלהם ובדקה ה-49 קווין דה בריינה הבלגי שלח כדור רוחב מימין לבן ארצו וינסנט קומפאני שבנגיעה שלח את הכדור לפינה הימנית הגבוהה. הקשר המוכשר המשיך  ביכולת המצויינת ועשר דקות לאחר מכן כבר כבש את השלישי עם בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה.



יש להם סיבות לחגוג. שחקני סיטי (Gettyimages)


בדקה ה-82 סטרלינג קיבל כדור רוחב מימין מפאבלו סבאלטה הוותיק ובשחזור כמעט מדוייק של השער של קומפאני כבש את ה-0:4. ואז כשכבר היה נראה שזה גמור, התכולים קיבלו כדור חופשי עמוק בתוך תוספת הזמן, אותו הרים דה בריינה לרחבה ומצא את ניקולס אוטמנדי, שנגח את החמישי לרשת של וויין הנסי וחתם את תוצאת המשחק. הבלגי רשם את הבישול ה-15 שלו העונה בפרמייר-ליג, יותר מכל שחקן אחר בתולדות המועדון. 


הסיטיזנס עלו זמנית למקום השלישי על חשבון ליברפול איתה הם נמצאים בשיוויון של 69 נקודות. מחר יפגשו המייטי רדס את סאות'המפטון (15:30, שידור ישיר בספורטHD1). מנגד, שחקניו של סאם אלרדייס ירדו למקום ה-16 ונמצאים שש נקודות בלבד מהקו האדום.


האל סיטי – סנדרלנד 2:0
הפעם האחרונה שהאל סיטי נכנעה בביתה במסגרת הליגה הייתה בדצמבר 2016, מאז הגיע לעמדת המאמן מרקו סילבה היא מעדה בביתה רק פעם אחת כשסיימה בתיקו מול ברנלי בסוף פברואר, אבל שערים של בילי ג'ונס (68) וג'רמיין דפו (90) הכניעו אותה הערב ודווקא היורדת הראשונה לצ'מפיונשיפ היא זו שמסבכת את הנמרים כהוגן. בעקבות ההפסד האל עם 35 נקודות אחרי 36 משחקים, משמע נקודה מתחת לסוונזי שניצחה הערב את אברטון.

סוונזי – אברטון 0:1
פרננדו יורנטה כבש את השער היחיד במשחק בנגיחה (29) והעניק למארחת את מלוא שלוש הנקודות בדרך לזינוק מעל הקו האדום. הברבורים כעת נקודה מעל האל, כאשר לכל קבוצה שני משחקים עד לסיום העונה. בשבוע הבא תתארח סוונזי אצל סנדרלנד ותסיים את העונה בבית מול סוונזי. הגרלה די נוחה, אבל ייתכן שזה גם מה שאמרו בהאל לפני המשחק הביתי היום.



תוצאות נוספות:
לסטר סיטי – ווטפורד 0:3 (ווילפרד נדידי 38, ריאד מאחרז 58, מארק אולברייטון 90)
ברנלי – ווסט ברומיץ' 2:2 (סאם ווקס 56, 86 / סלומון רונדון 66, קרייג דוסון 78)
בורנמות' – סטוק 2:2 (ג'וניור סטניסלס 62, ריאן שואוקרוס עצמי 81 / ליס מוסה 33 עצמי, בירם דיוף 73)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי