ראמזי: רוצים שוונגר יישאר. האוהדים חלוקים בדעתם לגבי הצרפתי

ארסן ונגר
ארסן ונגר | AFP

אחרי הזכיה בגביע האנגלי חשף המנג'ר כי יודיע על עתידו עד יום חמישי, וגם: מדוע עלתה צ'לסי ללא הסרטים השחורים לזכר קורבנות הפיגוע במנצ'סטר?

(גודל טקסט)
לא בטוח שארסן ונגר יעמוד על הקווים באצטדיון האמירויות בעונה הבאה, אך היום (שבת), הוא רשם עוד פרק ברזומה המפואר שלו בארסנל. המנג'ר הצרפתי הפך למצליח בהיסטוריה של הגביע האנגלי עם זכיה שביעית אישית שלו בתואר, ובכך גם הפכה ארסנל לקבוצה שזכתה במפעל הוותיק בעולם הכי הרבה פעמים – 13.

ארון ראמזי ודני וולבק שהתראיינו אחרי המשחק אמרו: "אנחנו חייבים לארסן המון". כשנשאל ראמזי אם הוא רוצה שהצרפתי יישאר ענה: "בוודאי שכן, הוא היה פנטסטי בשבילי וראוי לזה". המאמן חשף שיודיע על עתידו ביום רביעי או חמישי.
 


ונגר עצמו הוסיף: "אני אוהב להיות פה בוומבלי ולזכות בתארים, זה משמח אותי". הרשת כמובן התמלאה בתגובות לנושא המאמן בעונה הבאה, כשהדעות חלוקות בין הרקורד היפה של ונגר לבין התחושה שעבר זמנו. "תעזוב עם תואר", "תקבל את ההחלטה הנכונה", ו-"כל הכבוד ארסנל, הרווחת עוד עונה עם ונגר", היו רק חלק מהתגובות.


Proof that Arsen Wenger can smile, just not often. pic.twitter.com/6DWfVOXLcs

— Marc Sanders (@Feckarse) May 27, 2017
 

צ'לסי מצידה עוררה מיני סערה במהלך המחצית הראשונה בעקבות העובדה שעלתה לשחק ללא סרטים שחורים. המועדון הודיע לאחר הפיגוע הרצחני במנצ'סטר השבוע כי יעלה עם הסרטים למשחק על מנת לתת כבוד, אך טעות בתום לב מנעה זאת ושחקני הבלוז עלו עם הסרטים במחצית השניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי