היסטוריה: נבחרת אנגליה הצעיר זכתה במונדיאליטו

נבחרת אנגליה עד גיל 20
נבחרת אנגליה עד גיל 20 | צילום : GettyImages

הממלכה חוגגת: הנבחרת הצעירה עשתה היסטוריה, וזכתה בגביע בינלאומי ראשון לאחר 51 שנים. קלאברט-לוין מאברטון העניק 0:1 על ונצואלה. השוער הצטיין

(גודל טקסט)
הנבחרת עד גיל 20 של אנגליה עשתה היסטוריה וזכתה בגביע העולם, לאחר ניצחון 0:1 על ונצואלה, בגמר הטורניר שנערך בדרום קוריאה. זהו התואר הבינלאומי הראשון של נבחרת שלושת האריות מאז הזכייה במונדיאל ב-1966, וההתרגשות בממלכה בשיאה. כוכב העבר, גארי ליניקר, היטיב לבטא את השמחה באחד מציוציו: "אנגליה מובילה בגמר הגביע העולם בכדורגל, תמיד רציתי לומר את זה".


אנגליה ניצחה משער של חלוץ אברטון, דומיניק קלאברט-לוין, שכבש בנגיחה בדקה ה-34. בנוסף למבקיע השער, כיכבו בנבחרת הצעירה הרכש החדש של ליברפול דומיניק סולאנקה, חלוץ טוטנהאם ג'וש אונומה וקשר בורנמות' לואיס קוק.


ונצואלה פתחה את משחק הגמר בצורה טובה, וכמעט עלו ליתרון בדקה ה-24, לאחר בעיטה מ-40 מטרים של רונאלדו לוצ'נה, שהכניעה את שוערה של אנגליה פרדי וודמן, אבל נעצרה במשקוף. האנגלים עלו ליתרון בדקה ה-34 לאחר שקלאברט-לוין, הכניע בצורה נהדרת את שוער ונצואלה. הנבחרת הדרום אמריקאית המשיכה לשלוט במחצית השנייה. וודמן, שגדל במחלקות הנוער של ניוקאסל, הציל שוב את האנגלים בדקה ה-74, לאחר שהדף פנדל מפוקפק, והפך רשמית לגיבור הממלכה.
 

England's footballers lead in the World Cup final. I've always wanted to say that.

— Gary Lineker (@GaryLineker) June 11, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי