עושים שוק: דורטמונד סימנה מחליף לדמבלה, ליברפול רוצה את רנאטו סאנצ'ס

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | Gettimages

השחורים-צהובים מעוניינים במלקום פליפה בן ה-20 מבורדו. וגם: יובנטוס חושקת בגארי קייהיל ובסרז' אורייה וכישרון צעיר לא מאמין במנצ'סטר סיטי

(גודל טקסט)
שבוע לסגירת חלון ההעברות האירופי ועולם הכדורגל כמרקחה. ספורט1 מביא לכם את כל החתימות, המעברים, העזיבות והשמועות.


רשמי

* אנדרה קריז'ו שחקן כנף ימין של בנפיקה הושאל לעונה לווטפורד. לצרעות תהיה אופציה לרכוש אותו בסיום העונה.


| A warm welcome to @18andrecarrillo, who has signed for #watfordfc on a season-long loan from Benfica!

https://t.co/7BfmR4h4Rapic.twitter.com/7pIkJ9aIPJ

— Watford FC (@WatfordFC) August 24, 2017


* רשמי: עוסמאן דמבלה חתם בברצלונה. לידיעה המלאה


שמועות

* העברת סרז' אורייה מפאריס סן ז'רמן לטוטנהאם עדיין בספק. הקבוצות סיכמו על תשלום של 25 מיליון יורו, אבל הנושא המשפטי לא סגור. יש לו עדיין איסור להגיע לבריטניה בגלל תקיפת שופט. יובנטוס פוקחת עין ועשויה להציע לו חוזה לאור העובדה שבאיטליה הוא יכול לשחק.


* פ.ס.ז' עדיין רוצה את הקשר האחורי של מונאקו פאביניו. "ל'אקיפ" כתב שמחירו של הברזילאי עשוי להגיע ל-60 מיליון יורו. אם העיסקה לא תצא לפועל דנילו פאריירה מפורטו מועמד להגיע.


* "בילד" פרסם שהמחליף של עוסמן דמבלה בדורטמונד יהיה כנראה מלקום פליפה הברזילאי בן ה-20 מבורדו. דורטמונד מוכנה לשלם עליו 45 מיליון ליש"ט.


* ליברפול עשויה ברגע האחרון להחתים את רנאטו סאנצ'ס הפורטוגלי מבאיירן מינכן, שאכזב באלופת גרמניה. "הקיקר" כתב שהוא נחוש לעזוב בגלל שירד לספסל. בשלב זה נראה שמדובר בעיסקת השאלה בלבד.


* "קוריירה דלו ספורט" פרסם שיובנטוס רוצה את המגן הימני של פורטו ריקרדו פאריירה. הוא שיחק שנתיים מושאל בניס, הרשים ביכולתו וחזר לפורטו העונה.


אלגרי. ממשיך לחפש חיזוק
אלגרי. ממשיך לחפש חיזוק (AFP)


* התפתחות מעניינת ביובנטוס. הגברת הזקנה רוצה את גארי קייהיל מצ'לסי. הבלוז אולי יסכימו למכור אותו אם יחתימו את וירג'יל ואן דייק. בנדיקט הוודס, בלם שאלקה הוא אופציה נוספת ליובה.


דמאריי גריי מלסטר דורש מהקבוצה לתת לו לשחק, או למכור אותו לבורנמות' שמציעה עליו 30 מיליון ליש"ט.


* הקשר ההתקפי בן ה-17 של מנצ'סטר סיטי, ג'יידן סנצ'ו, עשוי להצטרף לטוטנהאם ולדחות את מנצ'סטר יונייטד וארסנל המחזורות אחריו. הוא החל את הקריירה בווטפורד ורוצה לחזור ללונדון. סיטי רוצה לטפח אותו כשחקן העתיד שלה, והציעה לו 30 אלף ליש"ט לשבוע, אבל הוא לא מאמין שיקבל שם הזדמנויות. סנצ'ו היה המצטיין בטורניר אליפות אירופה עד גיל 17 כששיחק עם אנגליה.


סים דה יונג קרוב לעזוב את ניוקאסל ולשוב לקבוצת נעוריו אייאקס.


* ווסט ברומיץ' אלביון קרובה להחתמת אוליבר בורק שחקן כנף שמאל של לייפציג ב-15 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי