ראשון בפרמייר-ליג: סאנצ'ס יחזור להרכב מול ליברפול

מוחמד סאלח ורוברטו פירמינו
מוחמד סאלח ורוברטו פירמינו | צילום : GettyImages

כוכב ארסנל צפוי לפתוח באנפילד, יורגן קלופ עשוי לבצע רוטציה בהרכב המייטי-רדס. וגם: צ'לסי מול אברטון ורוני, הארי קיין מחפש שער ראשון העונה במשחק הבית מול ברנלי

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בפרמייר-ליג כבר יצא לדרך, אבל יגיע לשיאו רק מחר (ראשון) כאשר ארבעה משחקים ייערכו וביניהם המשחק המרכזי באנפילד בין ליברפול לארסנל (18:00 בספורטHD1).


צ'לסי – אברטון (15:30, ישיר בספורטHD1)
אנטוניו קונטה ושחקניו פתחו את העונה עם 3:2 ביתי ודי משפיל מול ברנלי, אבל במחזור שעבר האלופה התעשתה, חזרה לעצמה והכניעה 1:2 את טוטנהאם בוומבלי במשחק בו הקרינו הבלוז המון אופי.


אלונסו. צמד שהראה המון נחישות ואופי מול התרנגולים (Gettyimages)

ססק פברגאס ישוב מהשעיה וצפוי לפתוח, אולם גארי קייהיל שהורחק גם כן במחזור פתיחת העונה עדיין מושעה וישוב רק בחודש הבא. שחקן נוסף שצפוי לחזור להרכב הוא פדרו, שנפגע ימים ספורים לפני פתיחת העונה ומול התרנגולים עלה מהספסל ל-12 דקות. גם אדן הזאר, ששיחק אתמול 60 דקות עם קבוצת המילואים, ישוב רק אחרי פגרת הנבחרות.

מן העבר השני, אברטון מגיעה לאחר שהתארחה ביום חמישי אצל היידוק ספליט ועלתה לשלב הבתים של הליגה האירופית, במשחק בו פתח גילפי סיגורדסון לראשונה בהרכב והבקיע שער נדיר כמעט ממחצית המגרש. רונלד קומאן יחסר שחקנים רבים וביניהם דייבי קלאסי, מורגן שניידרלין ורוס בארקלי הפצועים, אך ב-1:1 בקרואטיה בסוף השבוע ערך רוטציה קלה ויצטרך את שחקניו, בהם וויין רוני שהשלים 90 דקות שלשום, בכושר שיא.


ליברפול – ארסנל (18:00, ישיר בספורטHD1)

המשחק המרכזי של המחזור יפגיש באנפילד שתיים שכבר איכזבו בשני מחזורי הפתיחה. יורגן קלופ ושחקניו סיימו מול ווטפורד ב-3:3 במחזור פתיחת העונה, ואילו התותחנים נכנעו 1:0 לסטוק במחזור שעבר.

ליברפול גברה על הופנהיים באמצע השבוע בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות ולא מן הנמנע שייערכו מספר שינויים בהרכב, כאשר טרנט אלכסנדר ארנולד הצעיר ואמרה צ'אן נפגעו ובספק קל למפגש. לא מן הנמנע שגם אחד מבין מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו וסיידו מאנה לא יפתחו בהרכב. ארסן ונגר מנגד צפוי להעניק את חולצת ההרכב לראשונה העונה לאלכסיס סאנצ'ס, הכוכב הגדול של הקבוצה שהצטרף באיחור ובמסיבת העיתונאים לקראת המשחק אישר הצרפתי שהקשר נראה חד והחלטה לגביו תתקבל בסמוך למשחק.


אלכסיס סאנצ'ס ביציע. חוזר לכר הדשא וכנראה להרכב (Gettyimages)

טוטנהאם – ברנלי (18:00, ישיר בספורטHD2)
הארי קיין עדיין לא מצא את הרשת העונה בפרמייר-ליג, ולחלוץ והכוכב הגדול של טוטנהאם תהיה הזדמנות פז לעשות זאת מחר, לפחות על הנייר. הקבוצה של פו'צטינו תקווה לנצח לראשונה העונה בביתה החדש, הרי שהווייט הארט ליין בשיפוצים לעונה הקרובה, כאשר סון יונג-מין הקוריאני צפוי לפתוח בצד ימין ולשתף פעולה עם כריסטיאן אריקסן ודלה עלי בקישור.

משחק נוסף: ווסט ברומיץ' – סטוק סיטי (15:30, ישיר בספורטHD2)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי