"כל מה שמוריניו נוגע שווה שערים, יונייטד הדבר האמיתי"

שחקני מנצ'סטר יונייטד
שחקני מנצ'סטר יונייטד | AFP

באנגליה מפרגנים למאמן ולשדים האדומים לאחר ה-0:2 על לסטר, מוריניו: "אם לא יהיה לי שחקנים כמו ראשפורד על הספסל איך אעשה חילופים טובים?". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד רושמת את אחת מפתיחות העונה הטובות שלה בשנים האחרונות. השדים האדומים ניצחו אמש (שבת) 0:2 את לסטר ומוליכים את טבלת הפרמייר-ליג עם תשע נקודות מתשע אפשריות.

את שני השערים כבשו המחליפים מרכוס ראשפורד ומרואן פלאיני."מוריניו למד להשתמש בקלפי הניצחון שלו, כל מה שהוא נוגע שווה שערים", נכתב ב"סנדיי מירור", "האדומים נראים כעת כמו הדבר האמיתי".

יונייטד בעטה 22 פעמים לשער ורומלו לוקאקו גם החמיץ פנדל. למרות זאת ניסה מוריניו לא להיסחף בהתלהבות, אבל נשמע מרוצה. "שיחקנו טוב מאוד", אמר ל-BT ספורט. "אנחנו משחקים טוב, נינוחים עם הכדור ומסוכנים במתפרצות. ב-0:0 התוצאה הייתה פתוחה ולסטר שיחקה מאוד מאורגן ואני תמיד נותן לזה קרדיט. גם אחרי שהחמצנו פנדל הקבוצה נשארה עם ביטחון".

זו הפעם השישית בלבד בהיסטוריה שיונייטד לא סופגת בשלוש המחזורים הראשונים של העונה בליגה האנגלית. הנריק מחיטיריאן השווה את שיא הבישולים בשלושת המחזורים הראשונים של העונה עם חמישה. השיא הקודם נקבע בעונת 1994/95.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים.
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. "הדבר האמיתי" (AFP)

מוריניו הוסיף: "גם בשנה שעברה ניצחנו את לסטר בבית, אבל לאורך העונה היו לנו יותר מדי תוצאות תיקו. ההבדל הוא איכות הכדורגל שאנחנו משחקים". לשאלה למה ראשפורד ופלאיני לא פתחו בהרכב ענה המיוחד: "אם לא יהיה לי אותם על הספסל איך אצליח לעשות חילופים טובים".

הפורטוגלי דיבר גם על החתמתו מחדש של זלאטן איברהימוביץ': "הוא יחזור לדעתי בינואר. לא צריך למהר להחזיר אותו ואם הוא יהיה כשיר אז לא נצטרך להתחזק בשחקנים אחרים. אחרים יבזבזו כסף ואנחנו לא, אבל נקבל שחקן שהיה מאוד משמעותי עבורנו עונה שעברה". הכוכב השבדי לא נרשם לשלב הבתים של ליגת האלופות.

ז'וזה מוריניו. כל חילוף - בינגו (AFP)
ז'וזה מוריניו. כל חילוף – בינגו (AFP)

ראשפורד אמר: "יצרנו הרבה הזדמנויות מחצית ראשונה וזה היה נראה כמו אחד מאותם ימים בהם לא הצלחנו לכבוש וסיימנו בתיקו, אבל הקבוצה הייתה מאוחדת". רומלו לוקאקו קיבל רק 5.5 מהעיתונאים המקומיים וראשפורד 6. שוער השועלים קספר שמייכל נבחר למצטיין עם ציון 8.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי