מוריניו: רוני שיחק בליגה שונה משל היום, היה יותר קל לכבוש

רוני ומוריניו. זה רוני אחר
רוני ומוריניו. זה רוני אחר | צילום: gettyimages

מנג'ר יונייטד מתכונן לחזרה של האקס לאולד טראפורד עם אברטון (ראשון, 18:00, ספורט1): "הליגה היום יותר חזקה, אבל הוא אגדה במלוא מובן המילה. השערים, התארים. הוא חלק מההיסטוריה כאן"

(גודל טקסט)

אברטון רכשה הקיץ לא מעט שחקנים וקיוותה להציג יכולת הרבה יותר משכנעת בתחילת העונה, כזו שתגרום לה לקרוא תיגר על הצמרת. בינתיים לטופיז זה לא ממש הולך ומחר (ראשון, 18:00, ספורט1) מצפה להם מפגש ממש לא קל מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד.

החבורה של רונאלד קומאן תגיע מוכה אחרי 3:0 באטאלנטה בליגה האירופית ומהמקום ה-16 בלבד בליגה אחרי שני הפסדים רצופים. עבור שחקן אחד, וויין רוני יהיה זה מפגש מרתק במיוחד מול האקסית ב-13 השנים האחרונות, אחרי שחזר הביתה בקיץ.

ז'וזה מוריניו שוויתר על רוני סיפק הסבר לשחרור של מלך שערי יונייטד בכל הזמנים: "הוא בילה בעשר שנים מקריירה שלו בליגה שונה מהפרמייר-ליג של עכשיו. ליגה שקל לכבוש בה בגלל ההבדלים בין הגדולות לאחרות. עכשיו הליגה הרבה יותר קשה והגנתית".

ההיסטוריה של רוני ביונייטד: "מספר ההופעות, השערים, התארים, הגביעים, הוא אחד החשובים בהיסטוריה של המועדון הזה. לפעמים המילה אגדה מגיעה בקלות מדי, אבל זה לא המקרה כאן, הוא אגדה אמיתית במועדון. האצטדיון יראה לו את הכבוד המגיע לו. אני מקווה לפני ואחרי המשחק, לא במהלכו".


רוני, יחגוג מול מוריניו? (Gettyimages)

מוריניו שיבח את רומלו לוקאקו שעשה את הדרך ההפוכה בקיץ: "מגיע לו קרדיט. נכון, יש לו קבוצה יותר חזקה מהשנה שעברה, היא מלאה בבטחון אבל מגיע לו קרדיט על היכולת שלו".

מי שייחסר לשדים האדומים הוא כמובן פול פוגבה הפצוע שייעדר קרוב לשישה שבועות אחרי פגיעה בשריר הירך האחורי. זלאטן איברהימוביץ' עדיין בהליך החלמה ומוריניו התייחס לתרומה שלו ביחס ללוקאקו: "יש ללוקאקו צוות יותר טוב, אנחנו לא מאושרים עם זה שלזלאטן היה קשה יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי