צפו בתקציר: רק 0:0 לצ'לסי בדרבי מול ארסנל

ארסן ונגר
ארסן ונגר | AFP

האלופה איבדה הזדמנות לקזז את הפער מהמקום הראשון ואיבדה את דויד לואיז, שהורחק בדקה ה-87. התותחנים שוב אכזבו והם עם שבע נקודות בלבד בליגה

(גודל טקסט)

פתיחת העונה הפושרת של ארסנל נמשכה היום (ראשון) אחרי 0:0 מאכזב מול צ'לסי בדרבי הלונדוני, שהועבר בשידור ישיר בספורט1. התותחנים לא הצליחו לנצל יכולת פושרת של האלופה בסטמפורד ברידג' וגם אחרי שיפור משמעותי במחצית השנייה, הסתפקו רק בנקודה.


זו הנקודה השביעית של ארסן ונגר, שבחר לספסל את אלכסיס סאנצ'ס. האחרון עלה כמחליף במחצית השנייה, אך גם הוא לא הצליח להושיע. זו הפעם הראשונה מאז 2015 ששתי הקבוצות מסיימות משחק ליגה ביניהן ללא שער. אך בזמן שבארסנל חושבים כיצד להיצמד לחלק העליון, אנטוניו קונטה איבד הזדמנות לשני המקומות הראשונים, שם ניצבות הקבוצות ממנצ'סטר.





צ'לסי אומנם פתחה היטב, אך החמצות של פדרו ואלברו מוראטה השאירו את האלופה מתוסכלת כאשר למזלה שער של שקודרן מוסטאפי נפסל בטענת נבדל מוצדקת לקראת הסיום. דויד לואיז התקשה לשמור על איזון ושתי דקות לסיום הזמן החוקי תיקל בגסות את אוליבייה ז'ירו והוא ייעדר מול סטוק סיטי במחזור הבא. 



ימשיך לכבוש? מוראטה ׁ(AFP) 


הרכבים
צ'לסי: טיבו קורטואה, ססאר אספיליקווטה, דויד לואיז, גארי קייהיל, ויקטור מוזס, מרקוס אלונסו, אנגולו קאנטה, ססק פברגאס, וויליאן (אדן הזאר, 69), פדרו (טימואה בקאיוקו, 46), אלברו מוראטה (אנדרס כריסטיאנסן, 88).


ארסנל: פטר צ'ך, שקודראן מוסטפי, לורן קוסיילני, נאצ'ו מונריאל, הקטור ביירין, סיאד קולאסינאץ', גרניט ג'אקה, ארון ראמזי, אלכס איוובי (מוחמד אלנני, 79), אלכסנדר לקאזט (אלכסיס סאנצ'ס, 66) , דני וולבק (אוליבייה ז'ירו, 73).


מהלך משחק


דקה 1: המשחק יצא לדרך, האם התותחנים יתאוששו מפתיחת העונה הרעה?


דקה 19: קצב נהדר בדרבי, אך פגיעה של פדרו עוררה דאגה גדולה אצל קונטה.


דקה 21: איזו החמצה של פדרו. הספרדי נותר חופשי אחרי מסירת אמן של פברגאס, אך מול צ'ך בעט בצורה רשלנית.


על חשבון הזאר. וויליאן מול מונריאל (AFP)


דקה 41: אחרי דקות רעות של ארסנל, ראמזי ניצל תרדמת בהגנת צ'לסי וחדר לרחבה. בין שלושה שחקני הגנה הצליח הקשר לייצר בעיטה, שנעצרה בעמוד. וולבק לא הצליח לתרגם את הכדור החוזר לשער קל מול רשת חשופה. 


דקה 50: התותחנים פתחו בצורה טובה יותר את המחצית השנייה, האם הם יצליחו להכניע את קורטואה?


דקה 66: ונגר בחר לרענן את החלק הקדמי. אלכסיס החליף את לקאזט המאכזב.  


יצליח להתאושש? ונגר (AFP) 


דקה 73: גם וולבק הוחלף, הפעם בשל פציעה, ז'ירו החליף אותו בחלק הקדמי של האורחת. 


דקה 87, צ'לסי נותרה בעשרה שחקנים: דויד לואיז תיקל בגסות את ז'ירו והותיר את האלופה בעשרה שחקנים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי