אנדר הררה: אני אוהב את הלחץ שיש על מנצ'סטר סיטי

אנדר הררה
אנדר הררה | צילום: Gettyimages

הקשר הספרדי של מנצ'סטר יונייטד התגרה ביריבה העירונית והתייחס לדה חאה: "השוער הטוב בעולם, אין שום סיבה שיעבור לריאל". ארגון בריטי נגד מלחמה בגזענות טוען שחלק מהאוהדים שרו שירים גזעניים כלפי לוקאקו

(גודל טקסט)

העונה רק התחילה, אבל כבר מסתמן שמנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי הן אלו שיתמודדו על האליפות עד הרגע האחרון. השתיים מובילות את הטבלה עם 13 נקודות כל אחת ויחס שערים זהה של 2:16. התכולים מובילים (לא תאמינו) רק בזכות סדר ה-A-B-C.

קשר יונייטד אנדרה הררה ניסה להכניס את היריבה העירונית ללחץ: "סיטי השקיעה בקיץ 218 מיליון ליש"ט ברכש וגם בשנה שעברה היא סיימה את העונה בלי אף תואר בעוד שאנחנו זכינו בשלושה תארים. הלחץ עליהם עכשיו, כי הם השקיעו הכי הרבה בליגה. לנו יש גם שחקני איכות בקבוצה, אבל בגלל הכסף הם פייבוריטים לזכייה ולא אנחנו. כשאתה מוציא כל כך הרבה כסף, אין מה לעשות יש עליך לחץ. אני מודה שגם עלינו יש לחץ, כי אנחנו הקבוצה הכי גדולה בכדורגל האנגלי. אבל סיטי זקוקה להצלחה הרבה יותר מאיתנו. הם מחויבים לזכות במשהו יותר מאיתנו ואני אוהב את המחויבות הזאת, כי היא מכניסה אותם ללחץ".

הררה גם התייחס לשאלה האם השוער דויד דה חאה יעזוב בעתיד הקרוב את אולד טראפורד לריאל מדריד: "אין לו סיבה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד. הם בוודאי ירצו לרכוש אותו בשנים הבאות, אבל אין הבדל גדול בין המועדונים. הם באותה רמה מבחינת השם וההצלחות באירופה".

לדעת הקשר שהגיע ליונייטד מבילבאו בעונת 2014/15, חברו הספרדי הוא השוער הטוב בעולם כיום. "אני מכבד את כל השוערים. את מנואל נוייר, ג'אנלואיג'י בופון ומארק-אנדרה טר שטגן, אבל עבורי דה חאה מספר אחד. הוא רוצה שיזכרו אותו כאגדה ביונייטד וזה חשוב לנו. הוא עושה את ההבדל. יש לו את האיכות הזאת ובספרדית אנחנו אמרים 'זה מאלוהים'. דה חאה מרוצה מאוד בגלל שאנחנו נלחמים על כל התארים כרגע".

דויד דה חאה. השוער הטוב בעולם (gettyimages)
דויד דה חאה. השוער הטוב בעולם (gettyimages)

בתוך כך פורסם שאירגון "קיק איט" נגד מלחמה בגזענות באנגליה שלח מכתב חריף להנהלת השדים האדומים בטענה שחלק קטן מהאוהדים שר שירים גזעניים ופוגעניים לעבר רומלו לוקאקו. לטענת הארגון השיר נשמע ביציעים במהלך המשחקים נגד באזל בליגת אלופות ובמשחק הליגה האחרון נגד אברטון.

רומלו לוקאקו. מה יש לאוהדים נגדו? (gettyimages)
רומלו לוקאקו. מה יש לאוהדים נגדו? (gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי