גארי ליניקר על השלושער של מוראטה: "מי צריך את קוסטה?"

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | AFP

האנגלי האגדי התרשם מההצגה של חלוץ צ'לסי ב-0:4 על סטוק: "קראתי הרבה שטויות על מוראטה אחרי הופעה אחת לא טובה". גם האוהדים מרוצים ושינו עבורו שיר שהיו בו סממנים אנטישמיים. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
אלברו מוראטה הבקיע את השלושער הראשון שלו בפרמיירליג ולקח הביתה את כדור המשחק מה-0:4 בסטוק, בתצוגה שהיתה תשובה מצוינת מצידו לטענה של אנטוניו קונטה שהוא נחמד מדי וצריך להיות יותר רע במשחקו ("הוא בחור שאתה רוצה שיתחתן עם הבת שלך").


מוראטה כבש כבר שישה שערים מתחילת העונה עבור צ'לסי בחמישה משחקים. אגב, דייגו קוסטה למשל כבש רק פעם אחת במדי צ'לסי שלושער ומוראטה כבר השתווה אליו.



אוהדי צ'לסי סבורים שמוראטה לא צריך להיות קוסטה החדש אלא בטוחים שהוא שדרוג שלו, וצחקו על כך שמוראטה חיכה שקוסטה יעזוב את צ'לסי כדי להתחיל להפציץ. הם גם שינו את השיר שחיברו עליו בו היו אלמנטים אנטישמיים שכוונו נגד היריבה השנואה טוטנהאם. "זה שיר חיובי. אני מרוצה", אמר קונטה בסיום. 3,000 האוהדים של הבלוז שרו: "הוא בא מ"סאני ספיין" (ספרד השמשית), הוא טוב יותר מהארי קיין".


מוראטה חוגג על סטוק. טוב מהארי קיין
מוראטה חוגג על סטוק. טוב מהארי קיין? (AFP)


האיטלקי אמר על מוראטה: "היה לו משחק מצוין. עכשיו הוא צריך להמשיך בדרך הזאת כדי להיות חלוץ גדול". אפילו גארי ליניקר התרשם: "מי צריך את קוסטה? קראתי הרבה שטויות על מוראטה אחרי הופעה אחת לא טובה", צייץ. מוראטה הוא השחקו ה-17 בהיסטוריה של צ'לסי שכבש עבורה שלושער. רק בארסנל כבשו יותר שחקנים שלושער – 19.


צ'לסי היתה מודאגת ממצבו של השוער טיבו קורטואה שנפל על ראשו וסבל מסחרחורות בדקה ה-65, אבל קונטה אמר שהוא יהיה כשיר למשחק נגד אתלטיקן מדריד בליגת האלופות. הבלגי התנגש עם הבלם גארי קייהיל ונראה מטושטש כשישב כמה דקות על כר הדשא. קונטה אמר: "רציתי להוציא אותו, אבל הרופא שלנו אמר שהוא בסדר ויהיה כשיר לאתלטיקו". קורטואה עצמו לא רוצה לפספס את המשחק, מאחר וכזכור הוא שיחק שלוש עונות באתלטיקו כמושאל מצ'לסי.


Who needs Costa? 2 cracking finishes from Morata. Read a lot of rubbish about him after one below par performance last week.

— Gary Lineker (@GaryLineker) September 23, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי