ואן ניסטלרוי עף מיונייטד כי פגע ברגשות של רונאלדו

ואן ניסטלרוי ורונאלדו
ואן ניסטלרוי ורונאלדו | Getty

מקורב לפרגוסון פרסם ביוגרפיה ממנה עולה שההולנדי קינא בפורטוגלי ולא החמיץ הזדמנות להקניט אותו. ההערה לפיה עוזר המאמן קירוש הפך ל"דמות אב", במקום אביו הביולוגי המנוח של CR7 היתה הקש ששבר את הגמל

(גודל טקסט)
העיתון "סאנדיי טיימס" חשף שאחד מכוכביה הגדולים ביותר של מנצ'סטר יונייטד בעשור הקודם רוד ואן ניסטלרוי נאלץ לעזוב את הקבוצה אחרי עימות עם כריסטיאנו רונאלדו.


אליסטר קמפבל, שהיה בעבר ראש מערך ההסברה של ראש ממשלת אנגליה טוני בלייר, קיים יחסים טובים מאוד עם אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. בספר הביוגרפי שפרסם הוא כלל גם כמה סיפורים מרתקים על כדורגל וביניהם על ואן ניסטלרוי. לפי הסיפור שלו החלוץ ההולנדי שהיה כוכב על באולד טראפורד וכבש 150 שערים בחמש עונות ביונייטד נזרק מהקבוצה רק בגלל שהעליב את כריסטיאנו רונאלדו בקשר לאביו.




לפי קמפבל ב-2006 הוא פגש את פרגוסון בחופשה בצרפת. פרגי סיפר לו שהוא לא יודע מה לעשות עם ואן ניסטלרוי שכנראה קינא ברונאלדו שהיה במעמד של כוכב עולה וצעיר.


 

Well done Manchester United for winning the Europa league! #gloryglorymanutd. Enhorabuena Real Madrid por ganar La Liga De Campeones! #halamadrid.

A post shared by Ruud van Nistelrooy (@rvnistelrooy) on



באחת הפעמים ההולנדי אמר על רונאלדו: "הוא מצא אבא חדש בדמותו של קרלוס קירוש". ואן ניסטלרוי ידע אז שאביו של רונאלדו מת משימוש באלכוהול ודבריו כאילו קירוש הפורטוגלי שהיה אז עוזרו של פרגי הוא אביו החדש צרמו לאוזני של רונאלדו. "ואן ניסטלרוי. הוא היה מאוד אגוצנטרי והסיפור על קירוש היה הקש על גב הגמל", נכתב בספר, קירוש .


רונאלדו סיפר את הדברים לצוות האימון. "קיירוש ביקש מואן ניסטלרוי לתת כבוד לכולם, אבל הוא לא נתן כבוד לאף אחד. הוא התנצל, אבל היה מאוחר מדי. פרגי החליט לשלוח אותו הביתה ולא ידע מה לעשות איתו", נאמר בביוגרפיה.


חודש לאחר מכן בקיץ 2006 ואן ניסטלרוי נמכר לריאל מדריד תמורת 14 מיליון ליש"ט. הנשיא שלה אז היה רמון קלדרון ובשלוש עונות הוא זכתה בשתי אליפויות והסופרקאפ הספרדי וההולנדי היה מלך השערים בעונת 2006/7. למרבה האירוניה ואן ניסטלרוי ורונאלדו שוב שיתפו פעולה בריאל מדריד לכמה חודשים בעונה הראשונה של CR7 במועדון. זה קרה בקיץ 2009 כאשר רונאלדו עבר מיונייטד לריאל מדריד, אבל השניים שיחקו ביחד רק חצי עונה ובינואר 2010 ואן ניסטלרוי עזב להמבורג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי