ז'וז'ה מוריניו: "אני עדיין מאמן עם שאיפות ורצון לעשות דברים חדשים"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

הפורטוגלי, שפיזר בחודשים האחרונים ציטוטים שהצביעו על רצונו להישאר במנצ'סטר יונייטד לאורך שנים, סיפק התבטאות שנויה במחלוקת. יורגן קלופ תקף את "המיוחד" על סגנונו ההגנתי במהלך ה-0:0 נגד ליברפול

(גודל טקסט)

בקיץ הקודם הבטיח ז'וזה מוריניו לאוהדי מנצ'סטר יונייטד כי הוא יחזיר את הקבוצה לכדורגל ההתקפי מתקופת סר אלכס פרגוסון, כיאה ל-DNA של המועדון. אתמול (שבת) מול ליברפול, המיוחד בחר לחזור לימי האוטובוס בדרך ל-0:0 מאכזב באנפילד. אחרי התצוגה הפושרת בקלאסיקו האנגלי, הגיעה ההצגה של מנצ'סטר סיטי, שרמסה 2:7 את סטוק סיטי ושלחה מסר משמעותי למוריניו בכול הנוגע לקרב האליפות.

אנדי דאן, בטורו ב'סאנדיי מירור', כתב: "הכדורגל של יונייטד היה מכוער, עלוב ומשעמם אבל ככה מוריניו זוכה בתארים. אולי במקום לקרוא לו 'המיוחד', נקרא לו 'המשעמם' במקום".

הסגנון ההגנתי של יונייטד הפתיע רבים, בעיקר בשל העובדה כי שניים מהכלים ההתקפיים הטובים ביותר שלו: מרכוס ראשפורד וחואן מאטה, נותרו מחוץ להרכב. למרות הביקורת, הפורטוגלי הסביר: "במשחקים כמו המשחק ששיחקנו באנפילד מאמן צריך שחקנים שיכולים לשנות את המשחק כמחליפים, ולא היו לי מחליפים כאלה. במחצית הראשונה שלטנו והגענו למצבים, אבל רומלו לוקאקו החמיץ. לא הייתה לנו שום בעיה מול ליברפול, אך חסרה לנו עוצמה וכוח מול הקישור המעובה שלהם. הרי ליברפול לא הגיעו להזדמנות אחת".

מי אשם ביכולת הדלה? מוריניו (Gettyimages)

בנוסף סיפר המיוחד בראיון ל-"טלפוט" הצרפתי שהוא לא יסיים את הקריירה שלו בוודאות במנצ'סטר יונייטד, למרות שבספטמבר התבטא כאילו הוא נחוש להישאר עוד הרבה שנים אצל השדים האדומים: "הדבר היחיד שאני יכול לומר שהוא שאני עדיין מאמן עם דאגות, שאיפות ורצון לעשות דברים חדשים". על פול פוגבה אמר: "הוא שחקן עם פוטנציאל לעשות היסטוריה בכדורגל, טאלנט ענק". הוא סירב לומר מה הייתה הסיבה שברצלונה לא רצתה אותו כמאמן: "יש דברים שאני מעדיף לשמור אצלי. יום אחד אולי אוכל לגלות את האמת".

אצל המייטי רדס, יורגן קלופ הביע את התסכול אחרי ה-0:0 השני ברציפות מול השדים האדומים באנפילד: "לאף מאמן של ליברפול לא ירשו לשחק בצורה הגנתית כמו שמנצ'סטר יונייטד שיחקה. בשביל יונייטד זה בסדר, וברור שהם באו בגישה יותר נסוגה. הם באו להשיג רק נקודה". למרות הטענות של קלופו, הוא צריך להיות מודאג בהחלט מהמצב בטבלה כשהוא רחוק כבר תשע נקודות ממנצ'סטר סיטי ושבע ממוריניו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי