מעמדו של קומאן עדיין מעורער: "סטייל ואן חאל ביונייטד"

רונאלד קומאן
רונאלד קומאן | AFP

המאמן ההולנדי של אברטון סופג ביקורת על היכולת החלשה: "השחקנים שלו משותקים מפחד". מאמן הקבוצה עד גיל 23 עשוי להחליפו עד סיום העונה. צפו בתקציר ה-1:1 הדרמטי מול ברייטון

(גודל טקסט)

כשאברטון פיגרה אמש (ראשון) 1:0 מול ברייטון רונאלד קומאן כבר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון, אבל אז הגיע וויין רוני עם פנדל בדקה ה-90, שהשווה ל-1:1 ונתן למאמן ההולנדי עוד אוויר לנשימה.

"הוא שחקן ברמה עולמית", שיבח קומאן את שחקנו. "לבעוט פנדלים זה הדבר הכי קשה בעולם. במצב 1:0 כשאתה בסיום המשחק והקבוצה זקוקה לנקודות זה עוד הרבה יותר קשה. רק ניסיון גדול ויכולת ענקית עוזרת לך במצבים כאלה. אני מקווה שהנקודה הזאת תיתן ביטחון מחודש לבחורים".

נכון לעכשיו קומאן עדיין המאמן. בעל המניות העיקרי במועדון פארהד מושירי ביקר ביום שישי באופן נדיר באימון ודיבר עם השחקנים כדי להראות תמיכה בקומאן, אבל התמיכה הזו לא משכיחה את הסטטיסטיקה החלדשה של הקבוצה. הטופיז לא ניצחו 12 משחקי חוץ רצופים בפרמייר-ליג, הרצף הכי גרוע מאז 2002 בו רשמו 13 משחקים ללא ניצחון. מנגד, רוני כבש נגד הקבוצה ה-36 בפרמייר-ליג. רק מול מנצ'סטר יונייטד, קבוצתו לשעבר, לא כבש בחמישה משחקים ומול דרבי קאונטי ובלקפול בשני משחקים מול כל אחת.

ב"ליברפול אקו" פורסם שדייויד אנסוורת', המאמן של הקבוצה עד גיל 23, הועלה כמחליף לקומאן בזכות העבודה מצוינת עם הקבוצה הצעירה. ייתכן שאברטון תמנה אותו עד לסוף העונה, ותנסה להביא שם גדול בקיץ. שמם של קרלו אנצ'לוטי ורפא בניטס עלה בימים האחרונים.

רונאלד קומאן. מעמדו מעורער (AFP)
רונאלד קומאן. מעמדו מעורער (AFP)

שחקן העבר מרטין קיון שפרשן את המשחק הטיח בקומאן: "הוא משחק כמו הסטייל של לואיס ואן חאל ביונייטד. השחקנים של אברטון משחקים עם פחד. הם כמו פסלים משותקים. לא נעים במגרש ועושים טעויות קשות בהגנה. המאמן צריך לשנות את ההרגשה הזאת".

וויין רוני.
וויין רוני. "לבעוט פנדלים זה הדבר הכי קשה בעולם" (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי