לוברן חשף: "אוהדי ליברפול איימו לרצוח את משפחתי"

דיאן לוברן
דיאן לוברן | AFP

בלם ליברפול שיתף ברשתות החברתיות איום מצד אוהדי המייטי רדס ויצא למתקפה: "איזה מן אנשים יש בעולם? לא אכפת לי שמאשימים אותי, אבל מאיימים על המשפחה שלי". ריסה יצא להגנתו

(גודל טקסט)
אחרי קיץ שכלל שמירה חסרת תקדים על פליפה קוטיניו, בליברפול לא חלמו כי משחק ההגנה הרופף מהעונה הקודמת יישאר בעייתי. אחד האשמים המרכזיים בתקופה הרעה של המייטי רדס הוא ללא ספק דיאן לוברן. הקרואטי, שהיה חלש מאוד בתבוסה 4:1 מול טוטנהאם, חשף היום (שלישי) כי הוא עובר תקופה קשה בגלל אוהדי ליברפול. לוברן סיפר כי למרות שהוא חש כאבים בתקופה האחרונה, הוא הסכים לקבל זריקות ועלה לשחק פצוע עבור הקבוצה וקלופ, אך האוהדים איימו על חיי משפחתו דרך הרשתות החברתיות.


לוברן סיפר: "אוהד אחד שלח איום בו הוא כתב: 'נרצח את המשפחה שלך קרואטי מזדוין'. זה פשוט נוראי, איזה מן אנשים בעולם? לא אכפת לי שמדברים עליי בצורה רעה, אבל אני לא יכול להתעלם מכך שמאיימים על המשפחתי. זה דוחה".



ג'ון ארנה ריסה, שכיכב בעבר במדי ליברפול, יצא להגנתו של הבלם וצייץ: "אפשר להעביר ביקורת על כל שחקן, וזה חלק מהכדורגל. אבל חשוב לשמור את ההערות המטופשות והמשפחות של השחקנים מחוץ לתחום".  


Liverpool's Dejan Lovren reveals 'disgusting' death threat made against his family https://t.co/FFbKRAmkny

— UK Soccer (@TheSoccerUK) 31 באוקטובר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי