קוטיניו לליברפול: "אל תקשיבו לפאריס, חכו לברצלונה"

קוטיניו
קוטיניו | Getty

הקשר הברזילאי לא רוצה הפרעות מצד שלישי במשא ומתן בין קבוצתו לקטאלונים, אליהם הוא נחוש לעבור עוד מאז הקיץ האחרון. האם זה יקרה בינואר תמורת 106 מיליון ליש"ט?

(גודל טקסט)

פרק חדש בסאגה בלתי נגמרת בין פיליפה קוטיניו, ליברפול וברצלונה. לפי דיווח ב"דיילי מייל" האנגלי, הכוכב הברזילאי יבקש מקבוצתו הנוכחית לדחות כל הצעה שתגיע מפאריס סן ז'רמן ולהמתין לברצלונה.

כזכור, קוטיניו היה מטרת הרכש העיקרית של בארסה בקיץ האחרון. המועדון הקטאלוני הציע 114 מיליון ליש"ט על הברזילאי, אך נדחה שוב ושוב על ידי יורגן קלופ וליברפול, שלא הסכימו למכור את הברזילאי בשום מחיר. כעת נראה שהבלאוגרנה יגישו הצעה נוספת על הקשר, הפעם על סך 106 ליש"ט.

ב"ספורט" הקטאלוני כבר דווח שפ.ס.ז' מעויינת לצרף את קוטיניו ולצרף אותו לחברו הטוב ניימאר, אך הברזילאי מצידו הורה לקבוצתו לדחות כל הצעה שתגיע מבירת צרפת כדי שאף צד שלישי לא יפריע במשא ומתן בין ליברפול לברצלונה.


קוטיניו. פאריס לא מעניינת אותו (AFP)

בנוסף, נאמר שהקשר בין קוטיניו לקלופ לא נפגע בעקבות סירובו של במנג'ר הגרמני למכור את הקשר, אפילו אחרי שהגיש בקשה רשמית לעזוב. עד כה כבש הברזילאי ארבעה שערים ובישל עוד שלושה בתשע הופעות בליברפול, כך שנראה שהוא לא נותן לרעש להפריע לו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי