חדשות טובות: פוגבה וזלאטן עשויים להיות בסגל של יונייטד מול ניוקאסל

זלאטן, פוגבה
זלאטן, פוגבה | Gettimages

שבת, 19:30, ישיר בספורט1: השדים האדומים יפגשו את המגפייז, השניים חזרו לאימונים מלאים וכנראה יישבנו על הספסל. מוריניו תוקף את ההתאחדות האנגלית: "איך נותנים לשחקן שהיה פצוע 3 שבועות לשחק מול גרמניה?"

(גודל טקסט)

באנגליה טוענים הבוקר (חמישי) שפול פוגבה וזלאטן איברהימוביץ' עשויים לשבת על ספסל מנצ'סטר יונייטד נגד ניוקאסל (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט1), אחרי שחזרו לאימונים מלאים. הצרפתי לא שיחק 12 משחקים מאז הפציעה נגד באזל, וחסרונו הורגש מאוד. אם פוגבה לא ישחק מול ניוקאסל, הוא עשוי לחזור מול באזל השבוע בליגת אלופות ויסגור מעגל נגד הקבוצה שנגדה נפצע. השבדי לא שיחק מהעונה שעברה, אחרי שנפצע ועבר ניתוח קשה. ז'וזה מוריניו שכנע את החלוץ לחתום על חוזה חדש, וכעת חזרתם של פוגבה וזלאטן עשויה לתת דחיפה ליונייטד.

רומלו לוקאקו, שהרגיש בחסרונו של פוגבה ולא כבש כמעט מאז שהוא נפצע, אמר דווקא על איברה: "אם הוא יחזור, אני מאמין שנוכל להשיג את מנצ'סטר סיטי ובוודאי לנצח אותם ב-10 בדצמבר באולד טראפורד". גם מרכוס רוחו עשוי לחזור לשחק לאחר שבעה חודשים.

מי שייעדר בוודאות הוא פיל ג'ונס, בלם נבחרת אנגליה, שנפצע ב-0:0 נגד גרמניה. בראיון נרחב ב"מירור" מוריניו תקף את ההתאחדות ואמר: "איך לוקחים שחקן שהיה פצוע שלושה שבועות ומעלים אותו לשחק נגד גרמניה? לא ראיתי שלקחו את דני דרינקווטר (שסירב להגיע בטענה שהוא פצוע) או את פביאן דלף. רק בג'ונס הפציע השתמשו. תמיד כשיש משחקי נבחרות, יש קבוצות קבועות בהם השחקנים פצועים ולא משנה ממה. אם נשברה לו הציפורן ברגל הוא כבר לא יגיע. לעומתם יש מאמנים נאיביים, ששולחים את השחקנים שלהם לנבחרת כי הוא תומכים בה".

"המיוחד" רמז שיונייטד כנראה לא תזכה באליפות: "חתמתי לשלוש שנים כדי להביא יציבות לקבוצה, וזה לא אומר בהכרח שיציבות היא רק זכייה בתואר. עוד 5-6 קבוצות רוצות לזכות באליפות, ויש להם שחקנים לא פחות טובים משלנו וגם היו יציבות יותר מאיתנו בשלוש השנים האחרונות".

ז'וזה מוריניו. אולי הוא בכלל נאיבי? (gettyimages)
ז'וזה מוריניו. אולי הוא בכלל נאיבי? (gettyimages)

קבוצה אנגלית תזכה בליגת האלופות: "לא חושב. אומרים שליגת האלופות מתחילה רק בפברואר, ואז האנגליות מגיעות עם 20 משחקים מדצמבר וינואר בעוד הגרמניות, ספרדיות, איטלקיות וצרפתיות חוזרות מפגרת החורף. כל משחק באנגליה אתה מחויב לשחק עם ההרכב הכי חזק, בגלל שהקטנות טובות ורוצות לנצח. הפערים בין הגדולות לקטנות בליגות אחרות גדולים יותר".

טיפוח הנוער ביונייטד: "אני לא רוצה להיות המאמן שישנה את המסורת במנצ'סטר יונייטד, ומקווה שהבא אחרי גם לא יעשה זאת. זה אומר שכל שנה אני צריך להעלות שחקן אחד טוב מהאקדמיה. אני לא רוצה להעלות 40 שחקנים וכל אחד ישחק 8 דקות וייעלם. ואן חאל העלה את מרכוס ראשפורד ואני עושה את זה עכשיו עם סקוט מקטומניי שיש לו עתיד גדול".

פיל ג'ונס.  פיל ג'ונס. "למה נותנים לשחקן פצע לשחק?" (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי