יונייטד שוב חולמת על בייל. לוקאקו וזלאטן ישתפו פעולה?

גארת' בייל
גארת' בייל | AFP

לפי "מירור", בקבוצה האנגלית משוכנעים שיצליחו לצרף את הכוכב הוולשי בקיץ הקרוב. מוריניו עשוי להפתיע ולשחק עם חוד של שני חלוצים ברגע שהשבדי יחזור לכושר מלא

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד יונייטד תנסה בפעם השלישית להחתים את גארת' בייל בקיץ הקרוב, ובמועדון בטוחים שהפעם זה גם יצליח. "מירור" פרסם היום (שבת) שבאולד טראפורד בטוחים שאחרי חמש שנים, הוולשי יגיע ליונייטד וישדרג את הקבוצה לקראת הקרב המתמשך עם מנצ'סטר סיטי על ההגמוניה בליגה.


בייל משחק בריאל מדריד כבר חמש שנים, אבל החמיץ 40 מתוך 60 משחקיה האחרונים של הקבוצה בגלל פציעות. הוא האריך את חוזהו בקבוצה עד 2022, אבל באחרונה יש ההערכה מחדש בבלאנקוס לגבי מצבו בגלל הפציעות שלא מאפשרות לו להגיע למעמד אותו שאף פלורנטינו פרס להעניק לו ככוכב הגדול של הקבוצה.



לטוטנהאם יש סעיף בחוזה של בייל בו יש לה אופציה ראשונה לרכוש את השחקן עד קיץ 2019 אם יועמד למכירה, אבל ביונייטד משוכנעים שגם אם שני הצדדים ירצו שהוא יחזור לתרנגולים ויפאר את האיצטדיון החדש שלהם שייפתח בעונה הבאה תהיה להם בעיה קשה להחתימו, בגלל שיערער את תקרת השכר שיש לשחקנים בטוטנהאם. אפילו כוכב ענק כמו הארי קיין לא מרוויח בקבוצה הלונדונית מעל 150 אלף ליש"ט לשבוע, למרות שבקבוצות אחרות היה יכול להרוויח פי שניים. בייל מצידו, לא יסכים לפגיעה בשכרו.



בייל. יונייטד עדיין חולמת (Gettyimages)


ביונייטד בטוחים שבעזרת טיפול נכון בבייל ותמיכה של המנג'ר ז'וזה מוריניו, הכוכב הוולשי יוכל לחזור לימים הטובים שלו. בטוטנהאם הוא שיחק שש שנים ורק בשנה הראשונה סבל מפציעה רצינית ומתמשכת. שאר הפציעות היו מינוריות יותר. הבעיה היחידה תהיה סכום ההעברה אותו תצטרך לשלם הקבוצה. בריאל מדריד מוכנים לשמוע להצעות, אבל ידרשו 85 מיליון ליש"ט ולא ברור אם ביונייטד יסכימו לשלם סכום כזה על שחקן שסובל מפציעות. יחד עם זאת, נותרו לו ארבע שנים בחוזה בסנטיאגו ברנבאו וזו סיבה מספיק טובה לדרוש את מלוא הסכום עליו.


MIRROR SPORT: This time its for Real #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/dtln1YnjsU

— Neil Henderson (@hendopolis) 17 בנובמבר 2017


ז'וזה מוריניו אמר לקראת המשחק היום (19:30, שידור ישיר בספורט1) מול ניוקאסל שזלאטן איברהימוביץ' יישב לראשונה על הספסל ותקף שוב את ההתאחדות כאשר גילה שפיל ג'ונס עלה לשחק במשחק ידידות נגד גרמניה עם שש זריקות נגד כאבים.


אחרי שאיברהימוביץ' יחזור לכושר משחק מתכנן מוריניו מהפך בשיטת המשחק של יונייטד שתשחק כדורגל יותר התקפי, שעשוי להחזיר אליו את תמיכת האוהדים. לפי הדיווחים, הפורטוגלי שוקל לעבור לשחק עם שני חלוצים, כשהשבדי ורומלו לוקאקו ישתפו פעולה בחוד, במה שעשוי להיות אחד הצמדים הקטלניים באירופה, אם הכל יילך לפי התוכניות.



לוקאקו. יקבל פרטנר מפתיע בחוד? (AFP)


מדובר בהפתעה מכיוונו של מוריניו מאשר שעד כה סברו כולם שהמנג'ר לא יחרוג ממנהגו וישחק עם חלוץ אחד בלבד כשרק אחד מהשניים יפתח בהרכב. כעת לפי הדיווח, המיוחד עשוי לשחק עם שני חלוצים, חמישה שחקנים בקישור ושלושה בלמים מאחור. על השאלה אם זה אפשרי, אמר הפורטוגלי: "חלוצים גדולים יכולים תמיד לשחק ביחד. גם השנה שיחקנו פה ושם עם שני חלוצים. זה קרה במהלך משחקים בהם שחקני הכנף הפכו לחלוץ שני".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי