דיווח: אוסקר גארסיה מעוניין לרשת את פוליס בווסט ברומיץ'

אוסקר גרסיה
אוסקר גרסיה | AFP

אחרי שעזב את סנט אטיין בסערה, אקס מכבי תל אביב סימן את הקבוצה המדורגת 17 בליגה האנגלית. גם אלרדייס ופארדיו מועמדים לרשת את פוליס

(גודל טקסט)
האם ההתפטרות של אוסקר גארסיה מסנט אטיין הייתה לטובת תפקיד בליגה האנגלית? על פי דיווחים הערב (שלישי) בתקשורת האנגליה עולה כי אקס מכבי תל אביב נמצא על הכוונת של ווסט ברומיץ' אלביון.


כזכור, רק השבוע בחרה המדורגת 17 בליגה האנגלית להיפרד מטוני פוליס אחרי פתיחת עונה פושרת. לעומת זאת, אוסקר עזב את סנט אטיין אחרי פחות מחמישה חודשים. במהלך המגעים מול הקבוצה הצרפתית דרש הספרדי לקבל את מלוא שכרו עד לסיום ההסכם, סכום המוערך בשני מיליון יורו, אך לבסוף עזב את הקבוצה אחרי שהיא נקלעה למשבר.



כעת, גארסיה ניצב במקום החמישי על פי סוכניות ההימורים כיורש אפשרי לפוליס, כשעל פי הדיווח הוא הביע עניין רב בהגעה לקבוצה. מלבד הספרדי, גם אלן פארדיו וסם אלרדייס, ששמו נקשר גם עם אברטון, נכללים ברשימת המועמדים של ווסט ברומיץ'.



אם אוסקר אכן ישוב לממלכה, זו תהיה הקדנציה השלישית שלו באנגליה והראשונה בליגה הבכירה. בעבר הוא אימן את ברייטון, אותה עזב לטובת ווטפורד וגם אותה עזב אחרי פחות מחודש. בשנתיים האחרונות המאמן גרף הצלחה גדולה באוסטריה עם זלצבורג, איתה זכה פעמיים באליפות. 


חוזר לאנגליה? אוסקר (AFPׂׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי