ברנלי רותחת על צוות השיפוט, ביירין עקץ את דיני

שון דייץ'
שון דייץ' | AFP

ארסנל חזרה למקום הרביעי לראשונה מאז מרץ 2017, אך דייץ' תקף את השופטים: "יש בי כעס גדול". המגן החזיר עקיצה לעבר כוכב ווטפורד, ונגר החמיא לבלמים

קבוצות: ברנלי
(גודל טקסט)
האם המזל עבר לחזק את ארסן ונגר? אמש (ראשון) ארסנל הייתה רחוקה מתיקו מאכזב מול ברנלי, אך דווקא פנדל מדויק של אלכסיס סנאצ'ס סידר לתותחנים ניצחון יקר, שהחזיר אותם למקום הרביעי בפעם הראשונה מאז מרץ 2017. המפגש אתמול הפך למשחק השלישי בין השתיים שמוכרע בדקה ה-90.


אצל המארחת רתחו מזעם על ההחלטה של לי מייסון להעניק לתותחנים פנדל בדקה ה-92 בעקבות הכשלה של ג'יימס טרובסקי על ארון ראמזי. אוהדי ברנלי קראו לעבר מייסון: "להרוג את השופט". שון דייץ' טען בסיום: "יש בי כעס גדול, בעיקר כי ההופעה שלנו הייתה מצוינת. ארסנל קבוצה טובה והצלחנו לשמור עליה שקטה. החמצנו הזדמנות לעלות לארבע הגדולות, אבל אמרתי לשחקנים שלי שאנחנו צריכים להמשיך ולהתקדם".



ונגר מצדו החמיא לצוות השיפוט: "זה היה פנדל ברור, אבל אצפה במהלך הזה שוב. ברור לי שהתסכול של ברנלי מוביל אותם לתלונות הללו. ראמזי לא זרק את עצמו, הוא לא התחזה".


90 – @Arsenal v Burnley is the first-ever @PremierLeague fixture that has witnessed a 90th minute winning goal in three successive matches. Drama. pic.twitter.com/iS5sKptWw1

— OptaJoe (@OptaJoe) 26 בנובמבר 2017

הצרפתי הוסיף: "אחרי הניצחון מול טוטנהאם היה קריטי בשבילנו לנצח בחוץ. כבשנו, ולא ספגנו ואני שמח. אני מברך את שלושת הבלמים שלי". מסוט אוזיל, שנעדר מול ברנלי, לא יכלל בסגל ארסנל לקראת המפגש מול האדרספילד ביום רביעי (21:35, ספורט1). הקטור ביירין התפנה לסגור חשבון עם טרוי דיני, שעקץ את התותחנים בעקבות ה-1:2 של ווטפורד וטען כי 'ארסנל היא קבוצה בלי ביצים': "מתברר שיש לנו". 



Last minute winner? Some would say we have cojo***!!! #COYGpic.twitter.com/oaOFtSwIII

— Héctor Bellerín (@HectorBellerin) 26 בנובמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי