פלגרינו: בחיים לא חשבתי שגווארדיולה ישיג מה שהשיג

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

פלרגרינו מנג'ר סאות'המפון ינסה לעצור (רביעי, 22:00, ספורט2) את המוליכה והחמיא לספרדי: "גם כשחקן היה מאלה שחיפשו רעיונות חדשים". ליברפול תארח (22:00, ספורט3) את סטוק, קראוץ' האריך חוזה

(גודל טקסט)
מחר (רביעי) יתקיים החלק השני של מחזור אמצע השבוע בפרמיירליג. מנצ'סטר סיטי תנסה להמשיך את שיא הניצחונות בליגה ל-12 וליברפול, ארסנל וצ'לסי ינסו לצבור שלוש נקודות כדי להישאר בצמרת.


ארסנל – האדרספילד (21:45, ספורט1)
ארסן ונגר טען במסיבת עיתונאים שמסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס לא יוצאו למכירה בינואר הקרוב ובכך הזים ידיעות שברצלונה נחושה להחתים את אוזיל וסאנצ'ס עשוי לעבור לריאל מדריד. המנג'ר אמר:" הם נשארים עד לקיץ בארסנל". ונגר גם הבטיח שיילחם להשאיר את ג'ק ווילשייר בקבוצה אם יגלה יכולת טובה עד סיום העונה. "מאז שהוא ילד הוא שחקן של ארסנל ואני רוצה את טובתו", אמר הצרפתי. גם החוזה של ווילשייר מסתיים בקיץ 2018. ראול סנלהי שביצע את המו"מ עם שחקני הרכש של ברצלונה עובר מהקבוצה הקטאלנית לארסנל ובאנגליה כבר תוהים לגבי אם אין כאן טעם לפגם לאןר הרצון של בארסה באוזיל.



האדרספילד כמעט חוללה סנסציה כשעצרה כשהובילה 0:1 על מנצ'סטר סיטי בתוך נכנעה קרוב לסיום 2:1 משער של ראחים סטרלינג בדקה ה-84. ארסנל נמצאת בתקופה טובה ועלתה למקום רביעי לראשונה העונה. ארסנל ניצחה 11 משחקי ליגה רצופים באמירויות. ונגר החליף העונה 10 פעמים את אלכסנדר לאקזט שהגיע ככוכב הגדול מליון, אבל לדבריו "אין לסטטיסטיקה הזאת שום משמעות. אני חושב שהוא התאקלם טוב מאוד בליגה גם מבחינה פיזית".



לקאזט. ונגר מבסוט ממנו (Getty)


אוזיל הבריא ממחלה ויהיה בסגל למחר. למרות שארסנל מתכוננת למשחק קשה נגד מנצ'סטר יונייטד בסוף השבוע, היא לא תעלה לשחק עם הרכב משני: "האדרספילד קבוצה מסוכנת ולא היה מגיע להם להפסיד נגד סיטי, זה יהיה המשחקמ הכי חשוב שלנו", אמר ונגר. אוליביה ז'ירו ודני וולבק שלא נכללו בסגל בניצחון ארסנל על ברנלי 0:1 חוזרים ויוכלו להילחם על מקום בהרכב. בהאדרספילד ראג'יב ואן לה פארה המורחק מההפסד לסיטי ייעדר.


צ'לסי – סוונזי (21:45)

אנטוניו קונטה עשוי לעשות שינויים נרחבים בהרכב שלו אחרי ה-1:1 נגד ליברפול באנפילד ביום ראשון. וויליאן, פדרו ואפילו דויד לואיז עשויים לחזור להרכב. ויקטור מוזס, שחזר לאחרונה מפציעה, מקווה לשחק לראשונה מאז 14 באוקטובר. אדן הזאר עשוי לקבל מנוחה. טימואה בקאיוקו עיצבן את קונטה אחרי שטס לראות את המשחק בין מונאקו, האקסית שלו, לפאריס סן ז'רמן למרות שהאיטלקי התעצבן. חלוץ סוונזי תמי אברהם לא יכול לשחק נגד קבוצת האם שלו. רוקה מסה ששיחק בהרכב נגד בורנמות' עשוי לקבל הזדמנות שנייה.



מוזס. עשוי לחזור (Getty)


מנצ'סטר סיטי – סאות'המפטון (22:00, ספורט2)
מי יכול לעצור את סיטי? הריצה המטורפת של פפ גווארדיולה נמשכת אחרי 18 נצחונות העונה ו-11 נצחונות רצופים בפרמיירליג. גבריאל ז'סוס שלא פתח בשני המשחקים האחרונים של סיטי עשוי לפתוח וגם ברנרדו סילבה. בהגנה אליקים מנגלה עשוי להחליף את וינסנט קומפאני הפגוע שצריך מנוחה וקווין דה בריינה שהיה חלש מול האדרספילד עלול לרדת לספסל.

ראחים סטרלינג שכבש כבר 13 שערים העונה בסיטי אמר: "ממה שאני רואה מהבחורים אנחנו בכושר מדהים. החלטנו להיות רוצחים במשחקנו העונה וזה מצליח". פפ ישחק נגד חברו לשעבר מאוריסיו פלגרינו ששיחק איתו בברצלונה. מנג'ר הסיינטס החמיא לפפ: "בחיים לא חשבתי שהוא ישיג את מה שהשיג עד כה, אבל ברגע שהגעתי לברצלונה כשחקן הוא היה מאלה שתמיד חיפשו רעיונות חדשים והוא מיישם את הקו הזה גם כמנג'ר".

אוריול רומאו שהיה מושעה יוכל לשחק אצל הסיינטס לצד פייר-אמיל הוייברג וסטיבן דיוויס שהרשימו מול אברטון ימשכו לשחק.


סטוק – ליברפול (22:00, ספורט3)

סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו שלא פתחו בתיקו 1:1 נגד צ'לסי צפויים לחזור להרכב ליברפול והקבוצה מקווה לסיים משחק חמישי ללא הפסד בליגה. סטוק ניצחה רק משחק אחד מחמישה אחרונים. המייטירדס ניצחו 5 מ-6 מפגשים אחרונים נגד סטוק בכל המסגרות, מאז הובסו 6:1 בבריטניה. סטוק הפסידה במחזור אחרון 2:1 לקריסטל פאלאס 2:1 והסתבכה בתחתית. החדשות הטובות במועדון: פיטר קראוץ' האריך חוזה בסטוק לשנה נוספת עד 2019. בגיל 36 הוא עדיין אחד המחליפים הטובים בפרמיירליג, החלוץ כבש בשבעה עונות בפוטרס 58 שערים והמאמן יוזו אמר:"הוא שיחק בסטוק יותר מכל קבוצה אחרת והוא הכי מזוהה אתנו".


#SCFC are delighted to announce that @petercrouch has signed a one-year contract extension, committing the talismanic striker to the club until at least the summer of 2019. pic.twitter.com/UmbwpLEaYs

— Stoke City FC (@stokecity) 28 בנובמבר 2017
Click here to Reply or Forward


המנג'ר יורגן קלופ התייחס למצב הקבוצה: "אנחנו חייבים להראות שאנחנו בדרך הנכונה לפחות עד סוף ינואר. זה שלא נתתי מנוחה לסדיו מאנה ולרוברטו פירמינו נגד צ'לסי, יש לנו סגל רחב ואנחנו פשוט משתמשים בשחקנים אחרים". קלופ בישר שדז'אן לוברן בדרך לחזור לפציעה.


במשחקים נוספים:
בורנמות' – ברנלי (21:45)
אברטון – ווסטהאם (22:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי