גווארדיולה: לא נזכה השנה בארבעה תארים. זה לא הולך לקרות

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

מאמן מנצ'סטר סיטי צינן את ההתלהבות אחרי שקבוצתו עלתה לרבע גמר גביע הליגה מול לסטר. אחד האוהדים כמעט התעצמת עם הספרדי, שהתבדח: "הוא בטח רצה את החולצה שלי"

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי לא רק משחקת כדורגל מצוין השנה וגם כשהיא עולה עם הרכב משני ומגיעה לפנדלים, היא עדיין בלתי מנוצחת. אתמול (שלישי) עלו התכולים לחצי גמר גביע הליגה כשהדיחו את לסטר וגברו עליה 3:4 בקרב מהנקודה הלבנה, אחרי 1:1 בסיום הזמן החוקי כשג'יימי וארדי בעט את אחד הפנדלים החוצה וקלאודיו בראבו עצר את הפנדל של ריאד מאחרז, והזכיר שהיה פעם שוער בכיר באירופה.


במהלך המשחק פלש אחד האוהדים לכר הדשא, והסדרנים מנעו מגע עם פפ גווארדיולה אחרי כששניים מהם הכשילו אותו ממש לפני הספסל. האוהד נזרק מהאיצטדיון ולסטר תפתח בחקירה. "הוא בטח רצה את החולצה שלי", התלוצץ מאמן הסיטיזנס אחרי התקרית. "אבל לא הייתי בסכנה".



Pep Guardiola confronted by pitch invader at Leicester who had to be tackled to the ground… https://t.co/qTXOJQUDbXpic.twitter.com/cwKrJEa5qh

— ipeadia (@ipeadia) December 20, 2017


"מירור" כתב שסיטי קלקלה את החגיגה של וארדי, שהשווה בפנדל במהלך המשחק. "סיטי נבהלה, אבל הכוכבים שלה סירבו להיכנע. בפרמייר-ליג היא שולטת, בליגת האלופות דומיננטית, אבל בגביע הליגה לסטר הצליחה לטלטל אותה וסירבה להיכנע כמו ששאר הקבוצות עשו השנה", נכתב. העיתון כתב שלמרות תשעה שינויים שערך גווארדיולה בהרכב, היא עדיין שיחקה את הכדורגל שלו עם המון מסירות ושליטה בכדור".


Claudio Bravo helps Pep out of a hole in the League Cup again ✋ pic.twitter.com/xaZz4akm7x

— B/R Football (@brfootball) December 19, 2017


גווארדיולה דחה את האפשרות שסיטי תזכה העונה בארבעה תארים (אליפות, גביע, גביע הליגה והאלופות). "זה אף פעם לא הולך לקרות. תשכחו מזה. זה לא ריאלי". בנוסף טען פפ שהפנדל על דמארל גריי לא היה צריך להישרק: "אפשר לראות בטלוויזיה אם היה פנדל או לא. הטלוויזיה אף פעם לא משקרת, אבל התגברנו על המצב הזה. בכדורגל זה יכול לקרות".


אילקאי גונדואן טען גם הוא שלא היה פנדל ושיבח את הכח המנטלי של הצעירים ששיחקו וההרכב המישני. הוא כתב בטוויטר: "לסטר קיבלה 8 דקות תוספת זמן ופנדל שלא היה, לרוב הקבוצות קשה לחזור מזה. כנראה שאנחנו לא כמו כל הקבוצות".


What a jumpy and straining match against @lcfc. You get 8 minutes of added time and one very unfortunate penalty. For most teams it‘s really hard to get back on track. Guess we‘re not like most teams. #foxesvcity@ManCitypic.twitter.com/OYLOhWo2mo

— Ilkay Gündogan (@IlkayGuendogan) 19 בדצמבר 2017


פפ הודה לקלאודיו בראבו: "זו פעם שנייה העונה שהוא עוזר לנו בגביע הליגה, אבל גם יאיא טורה, ברנרדו סילבה וגונדואן שיחקו מצוין. אני מאושר ששחקנים צעירים כמו בראהים ופודן היו מצוינים. שיחקנו עם הרבה צעירים ועדיין ניסינו לנצח את המשחק בהארכה". לעומתו, קלוד פואל מנג'ר לסטר סיכם: "היינו חסרי מזל. עבדנו קשה אחד עבור השני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי