צפו בתקציר: לסטר סחטה 2:2 מיונייטד בדקה ה-94

הארי מגווייר מול דויד דה חאה
הארי מגווייר מול דויד דה חאה | Gettyimages

השדים האדומים איבדו הזדמנות להתבסס במקום השני משער של מגווייר בשניות האחרונות. וארדי כבש ראשון לשועלים, צמד של מאטה הפך זמנית.

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

רגע לפני חג המולד, המחזור ה-19 בליגה האנגלית הסתיים בדרמה כשלסטר סחטה 2:2 ממנצ'סטר יונייטד בשניות האחרונות של תוספת הזמן ב"קינג פאוור סטדיום" ומנעה מהשדים האדומים להתבסס במקום השני אחרי איבוד הנקודות של צ'לסי, ליברפול וארסנל. השועלים עצמם נשארו במקום השמיני.

יונייטד שרק לפני כמה ימים הודחה מגביע הליגה על ידי בריסטול סיטי מהצ'מפיונשיפ. ז'וזה מוריניו קיבל בחזרה את פול פוגבה, שהיה מושעה ופתח עמו בהרכב. בדקה ה-26 לסטר עלתה ל-0:1 מהתקפה מתפרצת קטלנית, כשכדור ארוך הגיע לרגליו של ריאד מאחרז ברחבה. הקשר האלג'יראי מצא ברחבה את ג'יימי וארדי שירה את הכדור לרשת.

בדקה ה-40 יונייטד השוותה ל-1:1 כשג'סי לינגארד שלח מסירת מדויקת לחואן מאטה ברחבה. הספרדי לא התבלבל ושלח כדור פנטסטי לפינה הימנית של קספר שמייכל. בדקה ה-60 הגיע המהפך כשמאטה סובב כדור חופשי לפינה הימנית העליונה של השוער הדני, והשלים צמד שקבע 1:2.ואם זה לא הספיק לשועלים, בדקה ה-73 הם נשארו בעשרה שחקנים אחרי שדניאל אמארטי ביצע עבירה על מרקוס ראשפורד וראה את הצהוב השני, ארבע דקות אחרי שראה את הראשון. השדים האדומים המשיכו להגיע להזדמנויות מול דה חאה, אך לא הצליחו לנצל אותן ושילמו על כך בדקה ה-94 כשהארי מגווייר דחק את ה-2:2.

סנטה קלאוס גם הגיע לקינג פאוור (gettyimages)
סנטה קלאוס גם הגיע לקינג פאוור (gettyimages)

ז'וזה מוריניו ושחקניו יקוו לחזור לנצח כשכבר ביום שלישי יפגשו בבית את ברנלי במסגרת מחזור חג המולד, כשלסטר וקלוד פואל יתארחו אצל ווטפורד.

וארדי אומר תודה למאחרז (gettyimages)
וארדי אומר תודה למאחרז אחרי השער הראשון (gettyimages)


חואן מאטה שולח בעיטה מדויקת לרשת (gettyimages)
חואן מאטה. גם צמד שלו לא עזר (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי