ראיולה: מחיטריאן הוא חלק מעסקת סאנצ'ס. אין פתרון אחר

הנריק מחיטריאן
הנריק מחיטריאן | Gettyimages

סוכנו של הקשר חיזק את האפשרות שיעבור לארסנל תמורת סאנצ'ס, וישתף פעולה מחדש עם אובמיאנג. בארמניה טוענים שההעברה כבר סגורה. וולקוט בבדיקות רפואיות באברטון, חוזים חדשים יוצעו לווילשר ואוזיל

(גודל טקסט)
העברתו של אלכסיס סאנצ'ס מארסנל למנצ'סטר יונייטד הולכת וומתקרבת להכרזה רשמית, ולמעשה לפי העיתון הצ'ליאני "אל מרקוריו" היא כבר סגורה. המספרים של העסקה יוצאים מהכלל, כשלפי העיתון סאנצ'ס יקבל 400 אלף ליש"ט לשבוע, מה שיהפוך אותו לשחקן עם המשכורת הרביעית בגובהה בעולם אחרי ליאו מסי, ניימאר וכריסטיאנו רונאלדו והוא ירוויח את השכר הגבוה בפרמייר-ליג. עוד לפי הפרסום, הוא ישחק עם חולצה מספר 7 המיתולוגית, שהייתה שייכת בעבר בין השאר לכריסטיאנו רונאלדו, דייויד בקהאם ואריק קאנטונה.


לפי "דיילי מייל", מנצ'סטר יונייטד נכנעה לתכתיבים של סוכנו של סאנצ'ס, פרננדו פליסביץ', לו תשלם 15 מיליון ליש"ט, בנוסף ל-20 מיליון ליש"ט דמי העברה לארסנל. הדברים מגיעים לאחר הסירוב של מנצ'סטר סיטי לעסקה, כשהסיטיזנס לא רצו שהחלוץ הצ'ילאני ירוויח יותר מקווין דה בריינה. לפי הדיווחים, כל מה שנותר להשלמת העסקה הוא שהנריך מחיטריאן יעשה את הדרך ההפועה ללונדון, כשעיתונאי ארמני שמוכר בטוויטר כ"מלך הארמני" צייץ שהעיסקה כבר סגורה.



בראיון שהעניק סוכנו של הארמני, מינו ראיולה, הוא הבהיר: "מחיטריאן הוא חלק מעסקת סאנצ'ס. לא יהיה פתרון אחר", טען האיטלקי ששלל אפשרות שמרסיאל יעשה את הדרך ללונדון, חרף רצונה של ארסנל. "מנצ'סטר יונייטד לא תחתים את סאנצ'ס אם מחיטריאן לא יעבור, והוא עצמו עוד לא החליט בנושא. הוא יעשה את מה שהכי טוב עבורו. נשארו לו בחוזה שנתיים וחצי וזו החלטה אך ורק שלו", סיכם ראיולה.


Le transfert de @HenrikhMkh à @Arsenal, c'est fait ! Alexis Sanchez file à @ManUtd

— T.V. (@ThibaudVezirian) 16 בינואר 2018

ארסנל שחקנית פעילה בכל העסקאות הגדולות עליהן מדברים היום, כשבנוסף דווח שפייר-אמריק אובאמיאנג רוצה לראות את מחיטריאן בארסנל כדי להצטרף אליה, לאחר ששיתוף הפעולה בין השניים בבבורוסיה דורטמונד היה מצוין. "בילד" דיווח שהחלוץ הגבונזי הגיש בקשה רשמית לעזוב את השוורצגלבן, כשהתותחנים צפויים לרכוש אותו ב-53 מיליון ליש"ט. עם זאת, הוא חזר אתמול לאימוני הקבוצה הגרמנית והמאמן פטר שטוגר טען: "הוא מועמד לשחק במשחק הבא שלנו".



סאנצ'ס. יקבל את ה-7 המיתולוגי ביונייטד (Gettyimages)


מלבד סאנצ'ס, שחקן נוסף שיעזוב את ארסנל הוא תיאו וולקוט, שצפוי להימכר לאברטון תמורת 20 מיליון ליש"ט. הקיצוני הגיע לבדיקות רפואיות בטופיז לאחר ששתי הקבוצות הגיעו לסיכום, ומכירתו תממן חלק מרכישת אובאמיאנג. שחקן אנגלי שהתותחנים כן רוצים להשאיר הוא ג'ק ווילשר, לו הקבוצה תציע חוזה חדש, אך תדרוש ממנו להוריד משכרו מ-110 אלף ליש"ט בשבוע ל-90 אלף ליש"ט. בנוסף, למסוט אוזיל יוצא שכר שבועי של 275 אלף ליש"ט. הפליימייקר הגרמני רצה לעזוב, אבל עדיין אין הצעות עליו, ונוכח ההצעה החדשה המשופרת הוא עשוי להישאר.


BREAKING: Theo Walcott has arrived at Finch Farm to undergo his Everton medical. pic.twitter.com/NxyuvPcCSF

— Transfer Related (@TransferRelated) 16 בינואר 2018



אובמיאנג ומחיטריאן. ישחזרו את השת"פ הקטלני בלונדון?  (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי