עושים שוק: לקפה נמאס מריאל, נציגי ארסנל נחתו בגרמניה

קפה
קפה | Gettyimages

השוער מאס סחבת עם העברתו לאלופת אירופה וצפוי להאריך את חוזהו בבילבאו עד 2023, עם סעיף שחרור של 85 מיליון יורו. ונגר מוכן לאלף את אובמיאנג, נאסרי על הכוונת של ווסטהאם והמהלך שיפגע בניר ביטון

(גודל טקסט)
עשרה ימים לסגירת חלון ההעברות של ינואר והעניינים מתחממים. ספורט1 עם כל ההחתמות, הדיווחים, השמועות והמעברים.


רשמי
* ווטפורד הודיעה על סיום דרכו של מרקו סילבה. המאמן יעזוב את הצרעות, שיחפשו מאמן חדש. "הזרז להחלטה היה פניה לא חוקית של קבוצה אחרת בפרמיירליג (אברטון, לפי הדיווחים) לסילבה – דבר שבעיני ההנהלה גרם לדרדור הפוקוס שלו בקבוצה ובתוצאות. למען הצלחת הקבוצה, אנחנו מאמינים שנדרש שינוי". מי שהחליף אותו הוא חאבי גרסיה הספרדי שאימן לאחרונה את רובין קאזאן וחתם לעונה וחצי


✍️ | #watfordfc is delighted to announce the appointment of Javi Gracia as the club's new Head Coach on an 18-month contract.

Welcome, Javi!

Find out more here ⤵️https://t.co/tFYSWXDW8upic.twitter.com/0TQjqQJOqR

— Watford FC (@WatfordFC) January 21, 2018

* גם המבורג ביצעה שינוי על הקווים. מרכוס גידסול פוטר, אחרי ה-2:0 מול קלן. פליקס מגאת' ותומאס דול מועמדים להחליפו, כשאחד מהם עשוי להפוך למאמן ה-15 של הקבוצה, בעשור האחרון. 


Der Vorstand entschied nach der 0:2-Heimniederlage am Sonnabend gegen den Tabellenletzten 1. FC Köln in enger Abstimmung mit Sportdirektor Jens Todt, dass Trainer Markus Gisdol sowie die Co-Trainer Frank Fröhling und Frank Kaspari freigestellt werden: https://t.co/R4GHIJypojpic.twitter.com/P1fDZ3xckj

— Hamburger SV (@HSV) 21 בינואר 2018

| #watfordfc has parted company with Marco Silva.

The Club will seek to make a swift appointment and there will be no further comment until that appointment has been made.

More here ⤵️https://t.co/vQbbURcTbn

— Watford FC (@WatfordFC) 21 בינואר 2018
שמועות
* "סאנדיי טיימס" הלונדוני פרסם היום (ראשון) בשער עיתון הספורט ידיעה לפיה ריאל מדריד הקציבה 200 מיליון ליש"ט לרכוש את הארי קיין בקיץ הקרוב. זה יהיה שיא ההעברות חדש אם זה ייצא לפועל. לטענת העיתון, ריאל מדריד רוצה גם את מאוריסיו פוצ'טינו. היו"ר דניאל לוי מודע לעובדה שהוא חייב להחתים אותם על חוזה חדש אבל השיחות עוד לא החלו.


* פאריס סן ז'רמן בדרך לחיזוק משמעותי. על פי הדיווחים בצרפת, לסאנה דיארה יצטרף למוליכה. הקשר, ששיחק בעבר בארסנל, צ'לסי וריאל מדריד, שוחרר לאחרונה מאל ג'זירה. 


* ארסנל קרובה להחתמת שיא של המועדון אם אכן תרכוש את פייר אמריק אובמיאנג ב-55 מיליון ליש"ט מדורטמונד. ארסן ונגר מודע לגליון ההתנהגות של החלוץ ואמר שהוא סבור כי הוא יוכל "לאלף" אותו. ונגר טען שהחתמת החלוץ רחוקה מלהתבצע אחרי הניצחון על קריסטל פאלאס 1:4, אבל סירב לתת מידע. לפי דיווחים, נציגי התותחנים כבר נחתו בגרמניה על מנת להשלים את העסקה. מנצ'סטר יונייטד דחתה הצעה של ארסנל לרכוש את לוק שואו.


Sunday Times sport: Arsenal celebrate, Jose finally lands Sanchez and Spurs fans worry about Harry Kane# pic.twitter.com/0WJWyDz5Hd

— Alex Butler (@but00307049) 20 בינואר 2018


* "דייל מייל" מדווח על פגישה של הנהלת מנצ'סטר סיטי כדי להחליט אם לרכוש כעת את פרד משחטאר דונייצק ואת ג'וני אוונס בלם ווסט ברומיץ'. פרד עשוי לעלות 50 מיליון ליש"ט ולא ברור אם סיטי זקוקה לו כעת. סיטי שוקלת גם החתמת ז'אן מישל סרי מניס. מנצ'סטר יונייטד וארסנל מעוניינות אף הן בג'וני אוונס שהפך לאחד השחקנים הכי מבוקשים בליגה. אוונס רוצה לחזור למנצ'סטר יונייטד ויש לו סעיף בחוזה המאפשר למכור אותו ב-23 מיליון ליש"ט.


* לוקאס מורה מוזכר בארסנל כיורש של אלכסיס סאנצ'ס בלי קשר להחתמות של מחיטיריאן ואובמיאנג. הוא אמר לא מכבר: "הפרמייר-ליג ליגה מצוינת ואני רוצה לשחק בה". מלקולם מבורדו מתלבט בין הצעות של ארסנל וטוטנהאם לעבור אליהם. הברזילאי קרוב יותר כעת למעבר לטוטנהאם תמורת 30 מיליון ליש"ט.


* לפי דיווחים בצרפת סלטיק עשויה לצרף את נבן סובוטיץ', בלמה בן ה-29 של בורוסיה דורטמונד. המהלך עשוי לפגוע במעמדו של ניר ביטון, שבחודשים האחרונים שיחק לא מעט במרכז ההגנה.


* קשר מונאקו ז'ואאו מוטיניו עשוי לעבור לפנרבחצ'ה שמעוניינת בו.


* האם ריאל מדריד תאבד את קפה? בתקשורת הספרדית טוענים כי השוער מאס בסחבת עם העברתו, וצפוי להאריך את חוזהו באתלטיק בילבאו עד 2023, עם סעיף שחרור של 85 מיליון יורו. 


מוטיניו
מוטיניו (AFP)


* רומא רוצה את מתאו דרמיאן מגן מנצ'סטר יונייטד, אבל בשלב זה בהשאלה בלבד עם אופציה לרכישה.


* סביליה מציעה לברצלונה שישה מיליון יורו פלוס בונוסים על אלש וידאל.


* באנגליה בטוחים: קווין דה בריינה האריך את חוזהו בשש שנים נוספות, והוא ירוויח כ-300 אלף יורו לשבוע כולל 90 אלף יורו על השימוש בשמו לצורכי שיווק ופרסומות.


* גרגורי ואן דר וויל, בעבר באייאקס ובנבחרת הולנד, נמצא על סף מעבר לטורנטו מה-MLS.


* ווסטהאם נחושה לצרף חיזוק לקישור, השם החם בפנקס של הפטישים הוא סמיר נאסרי



נשאר בסיטי? דה בריינה (AFP) 


* לאציו נחושה לשמור את לואיס אלברטו. הנשרים רוצים לשדרג את הקשר, ולהחתים אותו עד 2023.


* אמרה ג'אן, שחוזהו בליברפול יסתיים בקיץ, לא פסל אפשרות להישאר באנפילד חרף החיזורים מצד יובנטוס, באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי, כך טוענים בממלכה.


* צ'לסי לא מוותרת על חיזוק לחלק הקדמי. אחרי שעסקת אנדי קארול ירדה מהפרק, הבלוז ינסו לצרף את איסלאם סלימאני מלסטר. 


* ויאריאל עשויה לצרף את חאבי פואגו בעקבות הפציעה של ברונו סוריאנו. אספניול עשויה לדרוש פיצוי משמעותי על הקשר. 


נשאר בלאציו? לואיס אלברטו (Gettyiamges) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי