ונגר מתרץ: עדיף שלא אדבר על השער השני והשלישי

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Getty

ההפסד 3:1 של ארסנל לסוונזי הרחיק את התותחנים מהמאבק על כרטיס לליגת האלופות. ונגר על ז'ירו, שרשם כנראה את משחקו האחרון במועדון: "הוא מקצוען ברמות הגבוהות ביותר"

(גודל טקסט)
ארסן ונגר בצרות אחרי שארסנל הובכה 3:1 בסוונזי והתותחנים מרוחקים כבר שמונה נקודות מליברפול הרביעית. קרלוס קארבחל מנג'ר סוונזי הפך למנג'ר החמישי בלבד בבריטניה שניצח את שני משחקיו הראשונים נגד ונגר. ב-2015 ניצח המנג'ר הפורטוגלי  בקבוצתו הקודמת שפילד וונסדיי את ארסנל 0:3 בגביע הליגה.




"עשינו טעויות עלובות בהגנה. דקה אחרי שכבשנו לא איתרנו את סאם קלוקס שהשווה מיד ועדיף שלא אדבר על השער השני והשלישי". על סוונזי היו לו רק מחמאות: "הם היו חדים, ממושמעים, לחצו אותנו והיו רעבים להצליח".


SUN SPORT: Clu-less #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/UH1OxhPBEe

— Neil Henderson (@hendopolis) January 30, 2018


השוער פטר צ'ך היה הדמות האומללה במגרש אחרי שביצע טעות אחר טעות ובאחת מהן הדף כדור היישר לג'ורדן אייו שכבש. "למרות שטעויות הם חלק מהמשחק אני תמיד מצפה מעצמי להיות ביכולת של מאה אחוז", התנצל השוער הצ'כי, "אני לא הייתי מרוצה מעצמי במשחק מול סוונזי, אבל נחזור לעבוד קשה לקראת המשחק הזה". התותחנים כבר לא ניצחו חמישה משחקים רצופים ואם ימשיכו בקצב הזה אולי ארסן ונגר לא יהיה באמירויות בעונה הבאה.

Although mistakes are part of the game I always expect 100 % from myself and I'm not happy with the one I made today … back to work tomorrow !

— Petr Cech (@PetrCech) 30 בינואר 2018


אוליביה ז'ירו עלה לשחק כמחליף ורשם את 15 הדקות האחרונות בארסנל. החלוץ הצרפתי אמור לעבור לצ'לסי תמורת 18 מיליון ליש"ט ממש לפני סגירת חלון ההעברות והבלוז יעבירו מצדם את מישי באטשואי לדורטמונד תמורת 1.5 מיליון ליש"ט. ונגר נפרד מז'ירו שנרכש ממונפלייה ב-2012/13: "הוא אף פעם לא אכזב אותנו ונתן הכל לארסנל. הוא הציל אותנו פעמים רבות. היינו ביחד בטוב וברע. הוא מקצוען ברמות הכי גבוהות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי