חולה או לא חולה? פול פוגבה יהיה בסגל מול סביליה

פול פוגבה
פול פוגבה | טוויטר

באנגליה ממשיכים לעסוק ביחסים בין הצרפתי ומוריניו לקראת המשחק של מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, וטוענים שהקשר התייצב כרגיל לאימונים בוקר לאחר המשחק מול האדרספילד למרות שנטען שהיה חולה

(גודל טקסט)

סערת פול פוגבה הסתיימה? 24 שעות לאחר שהוכרז כחולה באופן פתאומי למשחק cac, בגביע האנגלי נגד האדרספילד, בו ניצחה מנצ'סטר יונייטד 0:2, הקשר הצרפתי כבר התאמן לבדו כרגיל וצפוי להיות בסגל למשחק נגד סביליה למשחק ברביעי בליגת האלופות. האם ישחק? את זה אנחנו יכולים רק לנחש.

מאמן השדים האדומים ז'וזה מוריניו, שנשאל היכן פוגבה לפני המשחק עם האדרספילד, דיבר בצורה לא דיפלומטית כשאמר: "לא יודע ולא אכפת לי. אטפל בזה אחרי המשחק". עכשיו מתברר שפוגבה עבד ביום שאחרי המשחק (ראשון) כרגיל. גם מרכוס ראשפורד, אנטוניו ולנסיה ואנדר הררה יהיו כשירים למשחק.

הקשר, שבשבת הודיע לרופא הקבוצה שהוא חולה, התייצב ב-11 בבוקר לאימון כרגיל, וברביעי ניתן יהיה לדעת בוודאות אם המחלה אמיתית או שהיא בכלל דיפלומטית והאם אכן מוריניו ופוגבה בסכסוך רציני, כמו שטוענים באנגליה. אחרי המשחק מול האדרספילד נשאל מוריניו אם פוגבה יהיה בסגל לסביליה ואמר: "אני עוד לא יכול לדעת. אני רק יודע שמרכוס רוחו, פיל ג'ונס, מרואן פלאיני וזלאטן איברהימוביץ' בוודאות בחוץ. הגענו לשלב מאוד מכריע של העונה שלנו ויש לנו בעיות עם פציעות".

פוגבה. כסאח בינו לבין מוריניו? (טוויטר)
פוגבה. כסאח בינו לבין מוריניו? (טוויטר)

בעניין אחר, חלוץ סביליה נוליטו, ששיחק במנצ'סטר סיטי בעונה שעברה, אמר לקראת המשחק: "הם לא מפחידים אותנו. יונייטד קבוצה גדולה, אבל אנחנו לא חוששים כי במפעל הזה אתה חייב לשחק נגד הגדולות ביותר. יונייטד בהחלט קבוצה מסוכנת, הם יכולים להבקיע נגדך ברגע שאתה הכי פחות חושב עליו. ננסה לנצח בסביליה, אבל אני לא יודע איזה טקטיקה נשחק נגדם כי משחקים כאלה משתנים בתוך שניות".

לשאלה האם הוא רואה את העידן שלו בסיטי כאכזבה הוסיף: "הקריירה שלי בסיטי לא עבדה כפי שרציתי. החיוך חזר אליי בסביליה. החוזה שלי בברצלונה כבר היה סגור לחלוטין, אבל פפ התקשר אלי ושיניתי את התוכניות, אבל זה לא הצליח ואני מאושר כיום בסביליה".

נוליטו סירב לומר האם גווארדיולה הוא המאמן הכי טוב שאימן אותו: "היו לי הרבה מאמנים טובים, אבל לואיס אנריקה קידם אותי הכי הרבה בסלטה ויגו. הערכתי אותו הכי הרבה בגלל שאמר לי תמיד בפרצוף מה הוא חושב והעצות שלו היו שימושיות". 

נוליטו. נוליטו. "יונייטד לא מפחידים אותנו" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי