טוטי: סלאח עושה את ההבדל מול קבוצות גדולות, כמו מסי

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

הקפטן האגדי של רומא ששיתף פעולה עם המצרי במדי הג'אלורוסי שופע מחמאות: "כמה שהוא הדהים את כולם העונה, אני מאמין שהוא יכול לעלות עוד רמה אחת לפחות". נבאס יצטרף לליברפול?

(גודל טקסט)

פרנצ'סקו טוטי  פרש מכדורגל בסיום העונה שחולפת אחרי 25 שנה במדי רומא, בה שיתף פעולה בשתי עונותיו האחרונות גם עם כוכב ליברפול מוחמד סלאח. בראיון ל"דיילי מירור" אמר הקפטן המיתולוגי של הג'אלורוסי שהכוכב המצרי עשוי להפוך לאחד הגדולים ביותר בעקבות 30 השערים שכבש העונה במדי ליברפול.

סלאח עלה לליברפול 35 מיליון ליש"ט והרבה גבות הורמו כשהוא נרכש על ידי יורגן קלופ. זכרו לו את התקופה הפחות טובה בצ'לסי תחת ז'וזה מוריניו, אבל כיום הוא השחקן שרשם את העונה הראשונה הטובה ביותר במדי המייטירדס בפרמייר-ליג. טוטי שיחק לצידו שנתיים אחרי שעבר לרומא מפיורנטינה והוא אמר על החלוץ בן ה-25: "ברמה שהוא משחק כיום, הוא נחשב לאחד השחקנים הכי טובים בעולם. אני חושב שהוא יכול להיות, וגם יהיה, טוב יותר. אני מכיר אותו מצוין. אנחנו חברים טובים ואני יודע שיש לו כל הזמן שאיפות להתקדם ולהפוך לשחקן טוב יותר".

טוטי שמשמש כיום בתפקיד בהנהלת רומא הוסיף: "סלאח עושה את את כל הדברים בצורה נכונה. הוא עובד ומתאמן קשה. הוא שחקן ששומע לעצות של המאמנים שלו. עד כמה שהוא משחק טוב עכשיו והדהים את אירופה העונה אני מאמין שהוא יכול לעלות רמה אחת לפחות ביכולת שלו".


סלאח טוטי בימים המשותפים ברומא. נשארו חברים  (Gettyimages)

טוטי גם נשאל על היכולת של ליברפול שניצחה את פורטו 0:5 בדרגאו ולמעשה הבטיחה את עלייתה לרבע הגמר ואמר: "אני מאמין שביכולת הנוכחית של ליברפול היא אפילו יכולה לזכות בליגת האלופות. אם יש להם שחקן כמו סלאח שיודע לעשות את ההבדל במשחקים הגדולים, אי אפשר לבטל את הסיכויים שלהם. יש קבוצות יותר מושלמות מליברפול במפעל, אבל לפעמים שחקן בודד עושה את ההבדל וזה ליאו מסי בברצלונה וכעת מוחמד סלאח בליברפול. כשאתה רואה אותו משחק אתה מבין עד כמה הוא ענק".

בתוך כך, האתר "דיאריו גול" פרסם שליברפול מתעניינת בקיילור נבאס שהיה אמור לעבור למנצ'סטר יונייטד במקום דויד דה חאה לפני שנתיים. השוער הקוסטה-ריקני עלול לאבד את מקומו בהרכב ריאל מדריד אם זו תחתים את טיבו קורטואה לאחר שהבלאנקוס הורו לבלגי שלא לחתום בינתיים על הארכת חוזה בצ'לסי. נבאס שוער טוב ויכול לפתור את הבעיה של ליברפול עם שני השוערים שלה לוריס קריוס וסימון מניולה שלא מרשימים בלשון המעטה. יורגן קלופ גם מתעניין בשוער רומא אליסון שהצטיין אתמול בהפסד לשחטאר 2:1. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי