צפו בתקציר: סלאח השתווה לקיין, 0:2 לליברפול על ניוקאסל

מוחמד
מוחמד סלאח | AFP

הכוכב המצרי כבש את שערו ה-24 בליגה, מאנה הוסיף אחד משלו וליברפול עלתה למקום השני. בלם ווסטהאם ווינסטון ריד נחת לא טוב על רגלו ופונה על אלונקה, חבריו ספגו 4:1 והסתבכו בתחתית. צפו בפציעה

(גודל טקסט)
משחקי השבת במחזור ה-29 בפרמיירליג עמדו בסימן מאבקי תחתית. מצבה של ווסט ברומיץ' הורע אחרי עוד הפסד והיא מתקרבת לירידה. לעומת זאת, סוונזי רשמה ניצחון גדול ברב הישיר מול הפטישים. ליברפול לא התקשתה מול הכושר הירוד של ניוקאסל. טוטנהאם שבה זמנית לטופ 4 אחרי ניצחון על האדרספילד 0:2, בעוד במשחק שפתח את השבת, ברנלי קטעה רצף של 12 משחקים ללא ניצחון כשגברה על אברטון 1:2.



ליברפול – ניוקאסל 0:2
מי יכול לעצור את סלאח? החלוץ הלוהט של ליברפול כבש (40) את שערו ה-24 העונה ולצד הארי קיין הוא מוביל את טבלת הכובשים בליגה. המצרי יחד עם סאידו מאנה (55) העלו את ליברפול למקום השני, לפני המשחק של מנצ'סטר יונייטד נגד קריסטל פלאלס מחר. המייטי רדס, שזה כבר הניצחון הרביעי ברציפות שלהם, שלטו לאורך כל המשחק ולא הותירו אף סיכוי לניוקאסל, שניצחו רק משחק אחד בשמונת האחרונים. ליברפול הגיעה ל-300 שערי פרמיירליג, הקבוצה הרביעית שעושה את זה אחרי יונייטד, ארסנל וצ'לסי.


גם שחקני ניוקאסל לא מצליחים להשיג את מוחמד סלאח (AFP)
גם שחקני ניוקאסל לא מצליחים להשיג את מוחמד סלאח (AFP)


טוטנהאם – האדרספילד 0:2
התרנגולים סופרים משחק ליגה 11 ברציפות ללא הפסד בזכות האיש החם שלה. היונג מין סון פתח לראשונה אחרי שלושה שבועות ומצא פעמיים את הרשת (מעורב באופן ישיר ב-13 שערים שהובקעו ב-11 המשחקים האחרונים). הדרום קוריאני סיים מתפרצת וניצל בישול של דלה עלי כדי לכבוש בדקה ה-27 את הראשון ולשבור בצורת של כמעט חודשיים בלי שער ליגה. בדקה ה-54 הוא נגח את השני אחרי הגבהה של הארי קיין. 10 שערים העונה לסון. העולה החדשה נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים ותמשיך להיאבק נגד הירידה.



סון. השחקן האסייאתי הכי טוב בעולם? (Getty)




סוונזי – ווסטהאם 1:4 (צפו בפציעה המחרידה)

הצגה גדולה של הברבורים, שנראים פשוט נהדר תחת קרלוס קרבליאל. הניצחון הגדול הקפיץ את סוונזי למקום ה-13 מעל הפטישים, כשלתי הקבוצות 30 נקודות ופער זמני של שלוש נקודות מהקו האדום. אנדרה איו בישל את הראשון לקי הדרום קוריאני בדקה השמינית. האחרון בישל בעצמו למייק ואן דר הורן שנגח את השני (32). אנדי קינג דחק את השלישי (48) וג'ורדן איו כבש את הרביעי בפנדל (63). הפטישים איבדו את ווינסטון ריד שנפצע בצורה מחרידה ועזב את כר הדשא אחרי 27 דקות. מיכאיל אנטוניו כבש עבורם (78) שער מצמק.


ברנלי – אברטון 1:2
המארחים הצליחו לעצור רצף של לא פחות מ-12 משחקים ללא ניצחון ותקעו יתד במקום השביעי. דווקא האורחים היו ראשונים לכבוש, עם שער של ג'נק טוסון בדקה ה-20 – ראשון שלו בפרמיירליג, אבל במחצית השניה ברנלי הצליחה לחזור מפיגור, ושערים של אשלי בארנס (56) וכריס ווד (80) קבעו את תוצאת המשחק וצמצמו את הפער מארסנל שבמקום השישי המוביל למוקדמות הליגה האירופית לחמש נקודות, אם כי לתותחנים תהיה הזדמנות להתרחק מחר נגד ברייטון. זוהי הפעם הראשונה תחת המאמן שון דייץ' שברנלי מצליחה לחזור מפיגור ולנצח, אחרי 60 משחקים בהם זה לא קרה. הטופיז עם הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים עדיין לא רחוקים מהאזור המסוכן. אשלי וויליאמס הורחק בדקה ה-86.



1 – This is the first time that Burnley have won a Premier League game after going behind under Sean Dyche (61 games – W1 D12 L48). Character. pic.twitter.com/h8WyIR8YAQ

— OptaJoe (@OptaJoe) March 3, 2018


תוצאות נוספות:

לסטר – בורנמות' 1:1
לבורנמות': ג'ושוע קינג 35 בפנדל.
ללסטר: ריאד מחרז 90 

ווטפורד – ווסט ברומיץ' 0:1
לווטפורד: טרוי דיני 77

סאות'המפטון – סטוק 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי