מוריניו: אני מנג'ר של קבוצה גדולה, קלופ לא זכה בתואר מחוץ לגרמניה

ז'וזה מוריניו עם יורגן קלופ
ז'וזה מוריניו עם יורגן קלופ | Gettyimages

לקראת המשחק הגורלי עבורו של מנצ'סטר יונייטד מול ברנלי, המנג'ר תקף: "אני עדיין אחד המנג'רים הגדולים בעולם". ארסנל תתארח בקרדיף בצל העימות בין אוזיל לאמרי. ווטפורד תפגוש את טוטנהאם בקרב המושלמות

קבוצות: ווטפורד ברנלי
(גודל טקסט)
המחזור הרביעי בפרמיירליג יימשך גם מחר כשמנצ'סטר יונייטד תשחק נגד ברנלי במשחק חשוב לעתידו של ז'וזה מוריניו, כשהפסד נוסף עשוי לקרב את פיטוריו המנג'ר הפורטוגלי למרות שכרגע הנהלת הקבוצה נותנת לו גב. ארסנל תנסה להמשיך לנצח במשחק חוץ מול קרדיף וטוטנהאם בדרבי קשה אצל הצרעות מווטפורד, שמחזיקות במאזן מושלם.


קרדיף – ארסנל (15:30, שידור ישיר בספורט1)
המשחק מתאפיין בעימות התקשורתי בין מאמן ארסנל אונאי אמרי למסוט אוזיל. הספרדי לא מרוצה מהתפקוד של הקשר ובמשחק האחרון מול ווסטהאם (1:3) נטען שאוזיל היה חולה ולא שיחק, אבל ברור שהיחסים ביניהם רעועים ושמעמדו בקבוצה בצלילה. אמרי התייחס לנושא: "כל אחד ישחק בעמדות שאנחנו זקוקים להן. מדובר בשאלה היכן הוא אמור להיות טוב יותר. שוחחתי עם אוזיל על המיקום הטוב ביותר עבורו במגרש וכעת הוא יכול לשחק בימין או כמספר 10. כששיחק בריאל מדריד אני זוכר הרבה משחקים ששיחק באגף ימין. נמשיך בגיוון העמדות בהן ישחק. אני שואף שכל שחקן יוכל לשחק בכמה עמדות". אוזיל יהיה בסגל מחר, אבל לא ברור אם יפתח. רבים שואלים האם לוקאס טוריירה הקשר האורוגוואי יקבל לראשונה מקום בהרכב.


מנג'ר קרדיף ניל וורנוק עקץ את אמרי כשאמר: "אוזיל יכול לבוא לשחק עבורי בכל מקום שירצה. השבועות הקרובים הולכים להיות קשים מאוד עבורנו (משחקים נגד ארסנל, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי), אבל יש לנו חבורה נפלאה של שחקנים". הקבוצה הוולשית לא ניצחה ב-13 המשחקים האחרונים את ארסנל בכל המסגרות. האחרון היה 2:3 בהייבורי (איצטדיונה הישן של ארסנל) ב-1961. בנוסף, קרדיף הקבוצה היחידה בארבעת הליגות המקצועניות שעוד לא כבשה העונה.


ברנלי – מנצ'סטר יונייטד (18:00, שידור ישיר בספורט1)
ז'וזה מוריניו בלחץ לנצח את ברנלי שפתחה רע את העונה, כשגם יונייטד צברה ניצחון ושני הפסדים. הפורטוגלי יודע שההגנה הכי טובה היא ההתקפה, לפחות במסיבות עיתונאים, והפעם הוא יצא נגד יורגן קלופ. כשנשאל האם עדיין ייחשב מנג'ר גדול אמר והתכוון כנראה לקלופ: "אני המנג'ר של אחת הקבוצות הכי טובות בעולם וגם עדיין אחד המנג'רים הגדולים בעולם. זכיתי בשמונה תארים כולל באיטליה, ספרד ואנגליה. לא תארים קטנים אלא גדולים. האם אתם שואלים אותה שאלה מנג'רים שמסיימים במקום השלישי או הרביעי בפרמיירליג (קלופ סיים רביעי)? קלופ לא זכה באף תואר מחוץ לגרמניה".



קלופ. המטרה הנוכחית של מוריניו (Gettyimages)


הוא גם עקץ את קלופ כשאמר: "אני יודע שיש מנג'רים שנוהגים לקפוץ וללכת לאוהדים ולשים את הפרצוף שלהם מול המצלמות, אבל איתי זה לא אותו דבר. אני דווקא הולך לקהל רק אחרי הפסדים. כשאני מנצח אני הראשון לעזוב". מוריניו גם תקף את אוהדי טוטנהאם ששרו לו שיפטרו אותו מחר בבוקר ואמר: "לא שמעתי את השיר הזה כשניצחנו אותם בחצי גמר הגביע שנה שעברה".


בברנלי ישנו לראשונה את ההרכב הפותח בגלל שיוהאן גודמונדסון נפצע, כשביונייטד פיל ג'ונס פצוע ולא ישחק. ברנלי פתחה כאמור רע את העונה ובנוסף לעובדה שטרם ניצחה בליגה, היא גם הודחה על ידי אולימפיאקוס מהליגה האירופית. המנג'ר שון דייץ' המכונה "מוריניו הג'ינג'י" הצטרף לדבריו של יריבו הפורטוגלי כשאמר: "צריך לתת לו יותר כבוד. הוא רשם הישגים גדולים בכדורגל". ברנלי ניצחה רק פעם אחת את יונייטד ב-17 המשחקים האחרונים מאז אוגוסט 2008. ב-9 מ-10 המשחקים האחרונים של השדים האדומים ב"טרף מור" הם שמרו על רשת נקייה. לעומת זאת, הפסד שלישי שלהם משמעותו הפתיחה הגרועה ביותר של הקבוצה מזה 37 שנים.


MAIL SPORT – José: I'm still the greatest #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/ZCjTMJdU7R

— Helen Miller (@MsHelicat) August 31, 2018

ווטפורד – טוטנהאם (18:00, שידור ישיר ספורט2)
שתי הקבוצות שמחזיקות במאזן ליגה מושלם ייפגשו ב"ויקארג' רוד" לדרבי לונדוני מרתק. בנוסף, מדובר בשתיים מהקבוצות ההתקפיות בליגה, כך שבהחלט שצפויה חגיגה. מנג'ר ווטפורד חאבי גרסיה יעלה עם אותם 11 שניצחו 1:2 את קריסל פאלאס. טוטנהאם לעומת זאת ספגה מכה כשאיבדה את הוגו לוריס שנפצע בירך ומי שיתפוס את מקומו בין הקורות הוא מישל וורם ההולנדי, שרשם הופעה אחת בליגה בשנה שעברה.


אחרי ה-0:3 הגדול על יונייטד רוצים בטוטנהאם לשמור על המומנטום, כשלמרות שמדובר בקבוצה היחידה בליגה בלי איצטדיון ביתי ובלי רכש, היא עדיין לקחה את כל הנקודות מפתיחת העונה. המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו הזהיר: "אם אנחנו בונים רק על הניצחון על יונייטד וההרגשה שהכל נפלא, נתרסק בווטפורד. נשחק נגד קבוצה טובה מאוד שתילחם בנו. מבחינתם הם נמצאים בירח וזה מסוכן מאוד עבורנו". טוטנהאם יכולה להתעודד מכך שלא הפסידה להורנטס מאז 1987. ב-10 המשחקים האחרונים ביניהן ווטפורד הצליחה לסחוט רק שלוש תוצאות תיקו ולא ניצחה. ב-2018 טוטנהאם השיגה הכי הרבה נקודות ליגה – 49.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי