דה בריינה יעדר חודש וחצי, פפ: "אנחנו עצובים בשבילו"

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | Gettyimages

הקשר, שלא שיחק מאוגוסט בשל פציעה בברכו ושב רק בתקופה האחרונה, נפגע באותה ברךבניצחון 0:2 על פולהאם אמש בשמינית גמר גביע הליגה והוחלף כשהוא נאנק מכאבים. גווארדיולה: "למזלנו הוא לא צריך ניתוח". צפו

(גודל טקסט)
מכה קשה למנצ'סטר סיטי. קווין דה בריינה, שפתח בהרכב אתמול (חמישי) בניצחון 0:2 על פולהאם בשמינית גמר גביע הליגה, נפגע שוב בברכו והוא ייעדר מהמגרשים חודש וחצי.


כזכור, הכוכב הכי גדול של מנצ'סטר סיטי לא שיחק מהמחזור הראשון, אז קרע את הרצועה הצולבת בברכו. אמש, בדקה ה-86, שחקן פולהאם נחת על רגלו של דה בריינה שהוחלף בדקה ה-86 כשהוא נאנק מכאבים.


אלופת אנגליה אישרה רשמית שהשחקן סובל מנזק באותה ברך, אך לא יזדקק לניתוח וככל הנראה ישוב לפעילות בתוך חודש וחצי כך על פי הצוות הרפואי. דה בריינה שיחק עד כה רק 84 דקות בפרמיירליג.


מחר (שבת ב-17:00, ישיר בספורט1), סיטי תארח את סאות'המפטון ופפ גווארדיולה התייחס למצבו של דה בריינה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "הוא עצוב ואנחנועצובים בשבילו. אף אחד לא אוהב פציעות. אני רוצה להאמין שהוא יחזור מהר ושהכל יהיה בסדר. מזל שאין צורך בניתוח".


המנג'ר הספרדי הוסיף: "לפחות עכשיו לקווין יהיה זמן לבלות עם התינוק ואשתו. אחרי פגרת הנבחרות הוא יחזור לאימונים כדי להיות חזק יותר. הוא עוד יתרום למנצ'סטר סיטי רבות בעתיד".

Injury update on @DeBruyneKev. #mancityhttps://t.co/2MXI3UhWOp

— Manchester City (@ManCity) November 2, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי