אמרי: "אני לא יודע אם וולבק יחזור לפני סיום העונה"

דני וולבק
דני וולבק | Gettyimages

מאמן ארסנל העדיף לדבר על החלוץ שנפצע בשבוע שעבר מאשר על היכולת בתיקו 1:1 נגד וולבס: "דיברתי איתו, הוא ייעדר עוד הרבה זמן". מתיאו גונדוזי עלה מהספסל אך עוד לא חזר לכושר מלא, נתון מדאיג לתותחנים

(גודל טקסט)

העונה של ארסנל נראית מוזר. אמרי הפסיד את שני המשחקים הראשונים שלו בפרמיירליג, לצ'לסי ומנצ'סטר סיטי, ואז יצא לרצף נדיר של 11 ניצחונות ברציפות אבל פתאום זה נעצר. אתמול (ראשון) השלימו התותחנים תיקו שלישי ברציפות ורביעי בחמישה משחקים ב-1:1 נגד וולבס. שלוש המשחקים הללו גם התקיימו באמירויות, מה שהופך את זה לפעם הראשונה שארסנל מסיים שלושה משחקים ביתיים בתיקו מאז אוגוסט 2012.

מה שעניין את העיתונאים בסיום המשחק היה מצבו של דני וולבק, שנפצע ב-0:0 נגד ספרטינג ליסבון בליגה האירופית ביום חמישי. אמרי אישר שפציעתו של האנגלי היא אכן חמורה והוא ייעדר לזמן רב: "דיברתי איתו אתמול. אנחנו תומכים בו, אבל אני חושש שהוא ייעדר עוד הרבה זמן. האם הוא יחזור לפני סיום העונה? הרופא יוכל לענות על השאלה הזאת טוב יותר". וולבק זומן לצמד המשחקים של נבחרת אנגליה, משחק הכנה נגד ארה"ב ולאחר מכן משחק מכריע בליגת האומות נגד קרואטיה.

בינתיים, בארסנל לא מעודדים ממצב הקבוצה. מיד לאחר פגרת הנבחרות מחכה לתותחנים סדרת משחקים קשה נגד בורנמות' המפתיעה בחוץ, נגד טוטנהאם בבית ואצל מנצ'סטר יונייטד. אין ספק שהמאמן הצרפתי יעבוד בזמן הפגרה על חוסר היצירתיות והמחץ של שחקניו, בעוד הם מחכים לחזרתו המלאה לכושר של מתיאו גונדוזי שנכנס לשחק אתמול במחצית השנייה.

וולבק מורד מהמגרש נגד ליסבון.
וולבק מורד מהמגרש נגד ליסבון. "פציעה חמורה מאוד" (Gettyaimges)

אגב המחצית השנייה, נתון מעניין שבוודאי לא ישמח את שחקנים והאוהדים הוא העובדה שארסנל לא ירדה להפסקה ביתרון באף אחד ממשחקיה בפרמיירליג העונה. הקבוצה היחידה מלבדה ש"הצליחה" לעשות זאת היא קארדיף, שנמצאת כרגע מתחת לקו האדום.

בתוך כך, המנהל הספורטיבי של רומא מונצ'י הכחיש את השמועות על טרייד צפוי בינואר לפיו קשר ארסנל ארון ראמזי יעבור לאיטקלים תמורת פטריק שיק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי