"מוריניו רצה טופ 4 לחג המולד? הוא יצטרך לבקש מתנה אחרת"

שחקני יונייטד מאוכזבים
שחקני יונייטד מאוכזבים | AFP

מוריניו חזר להטיח ביקורת בשחקנים: "אין לנו מספיק אגרסיביות, עלינו עם יותר מדי ביטחון עצמי". דה חאה יימכר ב-60 עד 75 מיליון ליש"ט בקיץ הקרוב?

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד שוב נראתה אתמול (מוצ"ש) רע בתיקו 0:0 נגד קריסטל פאלאס, באולד טראפורד. ביום שישי הבטיח ז'וזה מוריניו שעד ינואר הקבוצה כבר תתברג בין ארבע הגדולות כי יש עוד 24 נקודות בקופה, אבל נראה שהמציאות רחוקה מאוד מכך אחרי שלא הצליח לפצח אפילו את הגנתה של פאלאס. בתקשורת נכתב שמוריניו יצטרך כנראה להביע משאלה אחרת לחג המולד, כי ספק אם בקצב הזה יוכל אכן להגיע לכמות הנקודות אליה שאף. אוהדי יונייטד נתנו לשחקנים להרגיש מה הם חושבים עליהם, ושרקו להם בוז בסיום המשחק.

אחרי המשחק, מוריניו חזר להטיח ביקורת בשחקניו: "זה מתסכל, המטרה שלנו הייתה להתחיל טוב את התקופה העמוסה של דצמבר. לא זכינו בנקודה אחת בתיקו הזה, אלא הפסדנו שתיים. ידענו איפה הם יסגרו ואיפה יהיו לנו יותר שטחים, אבל אין לנו מספיק אגרסיביות ועוצמה בשביל להרוג את המשחק. נתנו לקריסטל פאלאס הרבה זמן להחזיק בכדור, ולא לחצנו מספיק. היה להם יותר מדי אוויר לנשימה וזמן להירגע. עלינו עם יותר מדי ביטחון עצמי".

פול פוגבה חזר לשחק אחרי פציעה, אבל היה חיוור והוחלף בדקה ה-67 על ידי אלכסיס סאנצ'ס, ששוב פתח על הספסל. מוריניו הזהיר את שחקניו: "אתם משחקים בלי הלב ואם נשחק עם אותה פילוסופיה נגד יאנג בויז באלופות השבוע לא ננצח, ונצטרך להגיע למשחק המכריע בולנסיה ולנצח שם". על שחקניו אמר: "יש כאלה שיש להם ארוחה גרועה, יש כאלה עם ארוחה טובה ויש כאלה שרוצים מסיבה". רומלו לוקאקו שחזר לשחק עדיין לא כבש מאז 15 בספטמבר.

שני עיתונים מדווחים הבוקר שהשוער דויד דה חאה יימכר בוודאות בקיץ הקרוב בגלל שחוזהו מסתיים בקיץ 2019, והוא לא מוכן להאריך אותו. יונייטד תפעיל סעיף בחזוה שיכול להחתימו עד 2020, כך שהיא תוכל למכור אותו בקיץ הקרוב. דה חאה לא יעזוב בהעברה חופשית, אבל השאלה הגדולה בעניינו היא כמובן: לאן? "דיילי מייל" פרסם שהשוער יימכר ב-60 מיליון ליש"ט לפ.ס.ז' שמעוניינת בו, אם לא יהיו לה בעיות של פיירפליי.  "הסאן" טען הבוקר כי הנהלת מנצ'סטר יונייטד החליטה למכור את דה חאה בקיץ הקרוב ב-75 מיליון ליש"ט ליובנטוס, שמחפשת שוער על. שני הסכומים נחשבים גבוהים לשחקן שנמצא שנה לפני סיום חוזהו, אבל הם מבטאים את החשיבות שמייחסת יונייטד לשוער.


MAIL SPORT. De Gea in £60m move to PSG #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/qFNJn5jB9v

— Neil Henderson (@hendopolis) 24 בנובמבר 2018


לפי "סאנדיי סטאר", המנהל החדש של אינטר, בפה מארוטה, שוקל למכור ליונייטד את המגן מילאן שקריניאר ב-75 מיליון ליש"ט ואת איבן פרישיץ' ב-48 מיליון ליש"ט, בתנאי שיונייטד תסכים למכור לאינטר את פוגבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי