פפ הפתיע: "זו לא הייתה ההופעה הכי טובה שלנו"

פפ גווארדיולה, סרחיו אגוארו
פפ גווארדיולה, סרחיו אגוארו | AFP

מנצ'סטר סיטי המשיכה לשבור שיאים ב-0:4 על ווסטהאם, אך המנג'ר אמר: "המזל היה איתנו". סאנה השתווה לסלאח. בתקשורת פרגנו: "סיטי משחקת בליגה משל עצמה". צפו בתקציר

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי מתחילה להזכיר את הקבוצה של העונה שעברה שרמסה את כל הליגה, אחרי שהביסה אתמול (שבת) את ווסטהאם 0:4 ב"לונדון סטדיום". אשתקד, בשלב זה של העונה, היו לסיטיזנס 37 נקודות והעונה 35. גם הפרש השערים דומה, כשלפני עונה עמד על 8:42 וכעת על 5:40. "סאנדיי מירור" סיכם זאת: "סיטי משחקת בליגה משל עצמה", בעיתון נכתב כי המטרה של התכולים היא לצבור מאה נקודות ויותר, כשבקצב הצבירה הנוכחי זה נראה ריאלי בהחלט.

המנג'ר פפ גווארדיולה אמר אחרי המשחק שהוא עדיין חושב שליברפול יכולה להוות יריבה עד הסוף: "ליברפול רשמה את הפתיחה הכי טובה שלה העונה. מה שעשה אותי מאושר היום זה לראות את לירוי סאנה, ראחים סטרלינג וריאד מאחרז רצים אחורה 70 מטרים כדי להגן על השער. לא פשוט לנצח בתוצאה כזו אחרי פגרת הנבחרות. השחקנים מתאמנים בצורה אחרת מאשר בקבוצות שלהם, ואפשר להסתכל על התוצאות שעשו מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד ובאיירן מינכן ולראות איך קבוצות מתקשות".

"אני נותן הרבה קרדיט לשחקנים על הניצחון, אבל זו לא הייתה ההופעה הכי טובה שלנו", הפתיע גווארדיולה והמשיך: "ווסטהאם הגיעה להרבה מצבים ולא הבקיעה, המזל היה איתנו. אמרתי לשחקנים אחרי המשחק שלמרות התוצאה הטובה, אנחנו חייבים להיות עקביים. חודש דצמבר עמוס, אבל יש לי צוות מקצועי טוב שיודע מתי נכון לתת חופש לשחקנים כדי לשמור על האינטנסיביות".


פפ עם אגוארו. נותן קרדיט לשחקנים, אבל דורש יותר (AFP)

סיטי ממשיכה לייצר מספרים ושיאים מדהימים, כשהיא הקבוצה השנייה בהיסטוריה מחוץ ללונדון שרשמה שש ניצחונות רצופים בבירה, כשפורטסמות' עשתה זאת ב-1950 וב-1951. ווסטהאם רשמה הפסד רביעי ברציפות לסיטי ב"לונדון סטדיום" עם הפרש שערים מפחיד של 17:1. מעבר לכך, התכולים לא הפסידו 19 משחקי פרמיירליג, ומאז פתיחת העונה לירוי סאנה כבש ובישל באותו משחק שבע פעמים, והשתווה למוחמד סלאח, כשאף אחד לא עשה זאת יותר מהם. מנג'ר ווסטהאם מנואל פלגריני אמר: "במצב של 0:3 לסיטי התחלנו לשחק טוב יותר וזה לא קל לעשות את זה מולם".

בנוסף, מנצ'סטר סיטי מתנהגת כמעצמה של ממש. לפי דיווח באנגליה הבוקר היא מתכננת לבנות מרכז אימונים בלונדון כדי שתוכל להתאמן שם כשהיא מגיעה למשחקים נגד הלונדוניות. בעלי הקבוצה באבו דאבי טוען שכמעט מחצית מהקבוצות שהם משחקים נגדן בליגה הן מלונדון, ובמקום להתאמן במנצ'סטר זה יהיה הרבה יותר מקצועי עבורם להתאמן בלונדון במתקן משלהם בדומה ל"איתיחאד קמפוס", בו יהיו גם מגרשי אימון ובית מלון. בנוסף, הדבר יעזור לקבוצה לשמור על בטיחות השחקנים ששוויים מוערך בכ-1.4 מיליארד ליש"ט.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי