צפו: ניצחון שלישי ברציפות לניוקאסל, שסיבכה את ברנלי עם 1:2

שחקני ניוקאסל חוגגים
שחקני ניוקאסל חוגגים | Gettyimages

מסע ההיחלצות של המגפייז נמשך במשחק שנעל את המחזור ה-13 ונפתח באיחור של חצי בשל מקרה חירום במנהרת השחקנים. עצמי של מיי (4) ונגיחה של קלארק (24) קבעו יתרון כפול, ווקס רק צימק (40). החמצת ענק לריצ'י

קבוצות: ניוקאסל ברנלי
(גודל טקסט)
בשל מקרה חירום במנהרת השחקנים במהלכו התמוטט מבקר השופטים ושופט העבר אדי וולסטנהולם, קרב התחתית החשוב שנעל את המחזור ה-13 בפרמיירליג החל באיחור של חצי שעה ובסיומו הייתה זו ניוקאסל שזכתה בשלוש נקודות עם 1:2 יקר בחוץ נגד ברנלי, שהעניק לה לא מעט אוויר לנשימה לקראת ההמשך.


המגפייז עלו ליתרון כבר בדקה הרביעית לאחר שבעיטה מחוץ לרחבה של פדריקו פרננדס פגעה בבן מיי והשער נרשם כעצמי של הבלם. 19 דקות לאחר מכן היה זה קירן קלארק האירי שהכפיל בנגיחה נהדרת (24) וסם ווקס, שהחזיר עם נגיחה מרשימה משלו בשער אנגלי טיפוסי, הצליח לצמק (40) אך החמיץ משני מטרים בדקה ה-94.


עד קודם לכן, בדקה ה-50, זכינו לראות רגע יוצא דופן כאשר מאט ריצ'י מניוקאסל סיפק את אחת מהחמצות העונה כשפספס מול רשת חשופה. למזלו, קבוצתו ניצחה ואף אחד לא ידבר על ההחטאה המזעזעת.


ניוקאסל חיברה ניצחון ליגה שלישי ברציפות וטיפסה למקום ה-14 כשבמאזנה 12 נקודות, ארבע יותר מסאות'המפטון שמדורגת מתחת לקו האדום, ברנלי, מנגד, כבר עם שישה משחקים רצופים ללא ניצחון והיא במקום ה-17 עם נקודה אחת מעל המקום שמוביל לצ'מפיונשיפ בסיום העונה. לחצו כאן וצפו בכל שערי המחזור ה-13 בליגה הטובה בעולם.




קלארק חוגג את השני (Gettymages)

Newcastle have won three consecutive Premier League games for the first time since April 2018 (4 in a row).

They won just once in their 15 games between both streaks. pic.twitter.com/6RXiujk9td

— Squawka Football (@Squawka) November 26, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי